اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283788309

اپلیکیشن آموزش زبان‌انگلیسی، معلم همیشه همراه شما

با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان، آموزشگاه زبان خود را سراسری کنید

کد: 13961203283788309

https://goo.gl/KZ1ZTX

، مشهد , (اخبار رسمی): لزوم فراگیری زبان انگلیسی بر هیچکس پوشیده نیست. در ادامه به چند دلیل مهم یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم و مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان را عنوان خواهیم کرد.

با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان، آموزشگاه زبان خود را سرااسری کنید.
طراحی اپلیکیشن آموزش زبان به صورت تخصصی در گروه فناوری اطلاعات دلتاگروپ

طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزشی به صورت سفارشی در تخصص دلتاگروپ است

امروزه یادگیری زبان انگلیسی جز جدانشدنی زندگی مردم شده است. اشخاص در سنین متفاوت به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. در سالیان اخیر با به وجود آمدن اپلیکیشن‌های آموزشی، یادگیری زبان انگلیسی جذاب‌تر و راحت‌تر شده است. اپلیکیشن اکسین چنل یکی از موفق‌ترین اپلیکیشنها در این زمینه است.

دلایل یادگیری زبان انگلیسی

- زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان گفتاری در جهان است. یک نفر از هر ۵ نفر در جهان، می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند.

- زبان انگلیسی شانس فرد را برای گرفتن یک شغل مناسب افزایش می‌دهد زیرا یکی از مهارت‌های مهم برای کارفرمایان، دانستن زبان انگلیسی است.
- کار با ابزاری نظیر کامپیوتر و انواع نرم افزارها مستلزم دانستن زبان انگلیسی است.
- زبان اصلی اینترنت، انگلیسی است و بسیاری از وب سایت‌ها ( حدود ۷۰%) به زبان انگلیسی هستند.
- دانستن زبان انگلیسی باعث افزایش مهارت‌های ارتباطی می‌شود.
- یادگیری بسیاری از علوم و فنون و تجربیات، مستلزم دانستن زبان انگلیسی است.

- یادگیری زبان انگلیسی نسبت به سایر زبان‌ها آسان‌تر است.
- برای تحصیل در بسیاری از کشورها دانستن زبان انگلیسی ضروری دارد.
- سمینارها و همایش‌های بین‌المللی فضای مناسبی برای تبادل نظرات تخصصی و آشنایی با متخصصان مختلف است و زبان انگلیسی لازمه شرکت در این همایش‌ها است.

- پس از یادگیری موفقیت آمیز زبان و گذراندن دوره‌های تربیت مدرس، می‌توان تدریس زبان انگلیسی را شروع کرد که این خود، داشتن یک شغل و مهارت است. دانستن زبان انگلیسی سبب افزایش اعتماد به نفس می‌شود زیرا، یک مهارت مهم است.
- بسیاری از منابع دانشگاهی به ویژه در مقاطع بالا به زبان انگلیسی است و در پژوهش‌ها و تحقیقات، زبان انگلیسی کاربرد بسیاری دارد. یادگیری زبان انگلیسی جذاب است! با یادگیری زبان از تمامی نکات مثبت نام برده شده استفاده می‌کنید و این بسیار لذت بخش است.

امروزه  فرا گرفتن زبان انگلیسی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و جز مهمترین مهارت‌های یک شخص محسوب می‌شود.  از جمله دلایل قابل اهمیت آموختن زبان می‌توان به برقراری ارتباط با سایر جوامع و همینطور  تحصیل در خارج از کشور اشاره کرد. محققان دریافتند که یادگیری زبان، کمک بسیاری به تقویت نیمکره راست مغز می‌کند و قدرت خلاقیت و نوآوری را افزایش می‌دهد و همچنین سبب افزایش انعطاف‌پذیری ذهن و قدرت حافظه می‌شود. یکی دیگر از دلایل مهم یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از آن در مسافرت‌هاست و دانستن زبان انگلیسی به مدیریت زمان در سفر و کیفیت سفر کمک می‌کند.

از بهترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی افرادی که قصد آموختن زبان دارند، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان است. در این مقاله به بررسی طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان مشابه اپلیکیشن اکسین‌چنل خواهیم پرداخت.

مزیت طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان مشابه اپلیکیشن اکسین‌چنل | دلتاگروپ

طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان مشابه اپلیکیشن اکسین‌چنل به کاربران این امکان را می‌دهد که زبان انگلیسی را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرند. با روش انجمن آموزش اروپا تمامی مهارت‌های زبانی، با انواع دروس و تمرینات و به شکلی ساده به صورت تصویری به افراد آموزش داده خواهد شد.

برای تمامی کاربران زبان انگلیسی بخش آموزش زبان رایگان همراه با آزمون‌های رایگان در داخل نرم افزار قرار گرفته است که محتوای آن همواره به روزرسانی می‌شود.

 با طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان، شما با به کاربران استفاده کننده از اپلیکیشن خود این قابلیت را می‌دهید که زبان انگلیسی را همراه با ویدیوهای آموزشی یاد بگیرند، مشکلات آموزشی را با مدرس خصوصی به صورت آنلاین در میان گذاشته و در آزمون‌های هفتگی شرکت کرده و به همین آسانی یک زبان دیگر را یاد بگیرند.

 گروه فناوری اطلاعات دلتا گروپ بنا به تحلیل کاملی که روی اپلیکیشن اکسین چنل داشته است آمادگی اجرای اپلیکیشن مشابه را دارد. بنابر این اگر در فکر طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هستید  می‌توانید با دلتاگروپ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش