اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284238309

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

با اپلیکیشن سفارش غذا، همیشه رستوران‌تان پر خواهد بود!

کد: 13961206284238309

https://goo.gl/pYEgAX

، مشهد , (اخبار رسمی): اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود، علاوه بر دریافت سفارش آنلاین و ارسال غذا، اطلاعات مشتری را درسیستم خود حفظ می‌کند و شما می‌توانید برنامه‌های بازاریابی و حفظ مشتری را بر روی افرادی که پیشتر از خدمات شما استفاده کرده‌اند متمرکز کنید.

با اپلیکیشن سفارش غذا،همیشه رستورانتان پر خواهد بود!!!
اپلیکیشن سفارش غذا انلاین با دلتا گروپ

گروه فناوری اطلاعات دلتا گروپ در مشهد با بررسی نیازهای فعالان در این صنف و با طراحی و راه‌اندازی نمونه‌ای موفق از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا به شما در موفقیت کسب و کارتان یاری می‌رساند

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود و  زود فود

با توجه به شیوه زندگی در شهرها در دنیای مدرن امروز و سرعت بخشیدن به کارها و حضور فعالانه اغلب افراد در جامعه، کاری نیاز به مدیریت بهتر زمان و استفاده حداکثری از وقت با وجود مسافت‌های طولانی برای رفع نیازهای اساسی به شدت احساس می‌شود و این امر با استفاده از  اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ‌فود، زود‌فود امکان‌پذیر خواهد بود.

اپلیکیشن سفارش انلاین غذا

کاملا بدیهی و قابل درک است اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود و زود‌فود سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی مشتری می‌شود. از دیگر سوی دریافت سفارش غذای اینترنتی برای صاحبان مشاغل به ویژه فعالین عرصه غذا و فست‌فود بسیار جذاب خواهد بود و می‌تواند بازار جدیدی از مشتریان را به سوی آن‌ها رهنمون سازد.

البته نباید از بانک اطلاعاتی به وجود آمده غافل شد، اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ‌فود می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی از مشتریان را در اختیار صاحبان رستوران‌ها بگذارد تا از طریق بهبود خدمت‌رسانی، وفادارسازی مشتریان خویش را سرعت ببخشند.

امکانات اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا
-پیشنهاد نزدیک‌ترین رستوران‌های اطراف از طریق مکان‌یاب
-ارائه تخفیف‌های هیجان انگیز به مشتریانش
-راه‌اندازی اپلیکیشن‌های اندرویدی‌ و آی‌اواس برای سفارش غذا از طریق گوشی‌های همراه
-امکان پیگیری سفارش‌ها توسط مشتری در لحظه
-ارائه لیستی از پر‌طرفدارترین و پر‌فروش‌ترین رستوران‌ها

در این اپلیکیشن‌ها کاربران تنها با چند کلیک رستوران‌های نزدیک خود را جستجو کرده و غذا سفارش می‌دهند؛ علاوه بر این امکان پرداخت نقدی و آنلاین هزینه سفارش نیز از طریق اپلیکیشن فراهم شده است.

طبق مطالعات، یک سوم از مشتریان از تلفن‌های همراه خود برای یافتن رستوران و سفارش غذا استفاده می‌کنند. این آمار نشان‌دهنده اهمیت و محبوبیت این شیوه سفارش و اپلیکیشن سفارش غذا آنلاین مشابه اسنپ‌فود است. می‌توان گفت در واقع باید همه رستوران‌ها دارای سیستم سفارش آنلاین غذا باشند.
اگر شما صاحب یک رستوران هستید باید بدانید که امروزه مشتریان بسیاری از طریق ابزارهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل و تلفن‌های همراه خود سفارشات آنلاین ثبت می‌کنند. بنابراین اگر شما رستوران خود را به اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ‌فود مجهز کنید مزیت بزرگی نسبت به رقبای خود دارید.در دنیای پر رقابت امروزی کسب و کارهایی که از تنوع و انعطاف لازم برخوردار باشند شانس بهتری برای افزایش مشتری و در نتیجه دستیابی به حاشیه سود امن دارند.

همراه نبودن با این پیشرفت‌ها و تغییرات عادت مشتریان باعث از دست دادن کسب و کارتان خواهد شد. مشتریان هر روز در معرض بمب عظیمی از اطلاعات و تبلیغات هستند و هر لحظه ممکن است شما را رها کرده و به دنبال رستوران‌های جدیدتر و تست طعم‌های جدید برآیند. تنها راهی که می‌تواند سهم شما در بازار را حفظ کرده و یا افزایش دهد وفادارسازی مشتری است که علاوه بر خدمت‌رسانی مناسب نیازمند کسب اطلاعات کافی از مشتری و جلب نظر او است.

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود علاوه بر دریافت سفارش آنلاین و ارسال غذا اطلاعات مشتری را در سیستم خود حفظ می کند و شما می توانید برنامه های بازاریابی و حفظ مشتری را بر روی افرادی که پیشتر از خدمات شما استفاده کرده اند متمرکز کنید.

در این اپلیکیشن‌ها کاربر می‌تواند با وارد کردن آدرس، لیست رستوران‌های نزدیک خود را ببینید، غذای مورد علاقه خود را از میان بیش از چندین منوی مختلف انتخاب کرده و به صورت آنلاین و یا نقدی هزینه را پرداخت کنند. لیست رستوران‌های پرطرفدار و منوی به روز رستوران‌ها بدون تفاوت قیمت، لیست غذاهای محبوب و پرفروش‌های هفته در اپلیکیشن سفارش غذا در دسترس است.

گروه فناوری اطلاعات دلتا‌گروپ در مشهد با بررسی نیازهای فعالان در این صنف و با طراحی و راه‌اندازی نمونه‌ای موفق از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود می‌تواند اپلیکیشن و یا سایت مورد نظر را با در نظر داشتن قابلیت‌های کسب و کار طراحی و ارائه دهد و با بهره‌مندی از تیم برنامه‌نویسان خبر و کارشناسان پشتیبانی فنی باعث آرامش خاطر شما شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دلتا گروپ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]