اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209284927256

گفتگو با علی هارونی مدیرعامل مجموعه گردشگری بین‌المللی هودین و هورام

کد: 13961209284927256

https://goo.gl/ekq58x

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه گردشگری بین‌المللی هودین و هورام در منطقه 21 و در کیلومتر 5 روبروی تهرانسر با پذیرش میانگین روزانه 800 نفر در ساعات 10/30 صبح تا 12/30 شب همه‌روزه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است.

گفتگو با آقای علی هارونی مدیرعامل مجموعه گردشگری بین‌المللی هودین و هورام
گفتگو با علی هارونی مدیرعامل مجموعه گردشگری بین‌المللی هودین و هورام

گردشی در فرهنگ و سنت ایران

مجموعه گردشگری بین‌المللی هودین و هورام در منطقه 21 و در کیلومتر 5 روبروی تهرانسر با پذیرش میانگین روزانه 800 نفر در ساعات 30/10 صبح تا 30/12 شب همه روزه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است.

وجه تمایز این مجموعه عدم تشابه آن با مجموعه‌های دیگر است. کلنگ تاسیس «مجموعه بین‌المللی گردشگری هودین و هورام» ابتدای 93 زده شد و در تاریخ 8 مرداد 95 افتتاح شد. استاد نقیبیان پدر خاک و چوب ایران در ساخت و معماری این مجموعه زحمت وافری کشید. این دو نام که اسامی فرزندان مدیریت این مجموعه هست از نام‌های اصیل ایرانی- اسلامی گرفته شده؛ به طوری‌که هودین به معنای نیک سرشت و دین حق و هورام به معنای رام شده حق است.

هارونی دلیل دایر کردن این مجموعه در منطقه 21 را حمایت‌های شهردار وقت دکتر سلیمی و دسترسی به اتوبان‌های اطراف مانند نیایش، آزادگان و شهید ستاری اعلام کرد. این امر موجب دسترسی آسان گردشگران بخصوص تورهای خارجی به مجموعه شده است. سومین عامل آن، محیط امن، نظامی و مردم خونگرم این منطقه است.

وی همچنین عنوان کرد: مجموعه به وسعت تقریبی یک هکتار شامل پارکینگ، کارواش، کافه تریا، بازارچه صفویه، آشپزخانه آسیای شرقی، باغ ویلا، حوضچه ماهی قزل آلا، مطبخ خانه با سبک معماری یزدی، قهوه خانه، خشک شویی اختصاصی، استخر، فواره‌های موزیکال، سونای خشک و بخار سنتی، حمام سنتی، حمام نمک، غار سنگی، رستوران‌ها، کلینیک تخصصی دندانپزشکی و لیزر پوست، نمای بیرونی دربرگیرنده 8 مجسمه مفاخر و مشاهیر ایران، نمای خارجی ترکیبی از نماهای ابیانه و ماسوله است.

گفتنی است پرسنل این مجموعه از میان اهالی بومی منطقه 21 به عنوان تنها فرد نان‌آور خانواده و دارای مدرک دیپلم به بالا انتخاب شده‌اند و کلیه مواد‌اولیه و مصرفی این مجموعه از کسبه‌های تهرانسر تامین می‌شود که این کار عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و کسب و کار» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]