اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970503306927256

بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی

کد: 13970503306927256

https://goo.gl/zzWEwd

، تهران , (اخبار رسمی): دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ به منظور آشنایی با چگونگی فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغات از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی بازدید کردند.

بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی
بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی

کانون‌های تبلیغات در اطلاع‌رسانی و معرفی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی و خدماتی به جامعه نقش اساسی دارند

دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی استاد کاربین و دکتر اکبر عینی صورت گرفت، دانشجویان در محل این کانون حضور بهم رسانده و عینی به تشریح فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغات پرداختند و چگونگی فعالیت تبلیغاتی در کشور را مورد ارزیابی قرار دادند.

عینی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون‌های تبلیغات در اطلاع‌رسانی و معرفی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی و خدماتی به جامعه گفت: علم و تجربه دو عامل اصلی موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی به ویژه کانون‌ها و شرکت‌های تبلیغات است.

سید رضا جمشیدی مدیر عامل شبکه پذیرش آگهی این کانون را به بازدیدکنندگان معرفی کرد و دانشجویان را در جریان  مراحل کار کانون‌های تبلیغات و آگهی قرار داد. در این بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از بخش‌های مختلف این کانون بازدید کرده و کارشناسان بخش‌ها به سوالات پاسخ دادند.

در پایان، طی جلسه‌ای با حضور عینی و جمشیدی دانشجویان سوالات خود را مطرح کرده و موضوعات مطرح شده مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی