اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980417383407256

شماره جدید فصلنامه دانستنی اقتصاد فصل بهار منتشر شد

انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

کد: 13980417383407256

http://bit.ly/30DKYnr

، تهران , (اخبار رسمی): فصلنامه دانستنی اقتصاد در هر شماره به یک موضوع در رابطه با دانستنی اقتصاد می‌پردازد. این شماره فصلنامه به مسئولیت اجتماعی شرکتی اختصاص دارد و موضوعاتی درباره مسئولیت اجتماعی شهروندی٬ ویژگی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی٬ قراردادها و مسئولیت اجتماعی و ده‌ها مطلب خواندنی دیگر اختصاص دارد.

انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد
انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

فصلنامه دانستنی اقتصاد که در هر شماره به بررسی یک موضوع در رابطه با دانستنی اقتصاد می‌پردازد در این شماره علاوه بر پرداختن به موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی، مواردی در مورد مصاحبه با دو نماینده مجلس تهران، در رابطه با مسئولیت اجتماعی، معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱، تاریخچه و شرح فعالیت‌های بنیاد سرور را نیز بررسی کرده است.

در بخشی از سرمقاله فصلنامه که به قلم سیدرضا جمشیدی، مدیرمسئول فصلنامه نگاشته شده، آمده است: «در یک رسانه هم … تولید محتوا و تهیه خبر باید در راستای توسعه و پیشرفت جامعه باشد و این محتوا باید در نهایت منجر به توسعه داخلی و کشور شود. بر همین اساس باید رسانه و بخش تولیدی خدماتی همسو حرکت کنند تا ایده‌های خلاق و طرح‌های اجرایی صنعتی و خدماتی که قابلیت سرمایه گذاری از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی دارد با شناسایی فرصت‌های مناسب، در رسانه تولید محتوا شود.

از سوی دیگر سوق دادن نگاه تولیدکنندگان به انتظارات مردم و آشنایی آنان با توجهات مخاطبان موضوع دیگری است که رسانه‌ها می‌توانند با تولید محتوای مناسب به آن کمک کنند. در حقیقت رسانه‌ها با تولید محتوایی که در آن نظرات مردمی منعکس شده باشد به تولید کنندگان کمک می‌کنند که متناسب با تقاضا تولید کنند تا بدین صورت عرضه و تقاضا از نظر ایده با هم همخوانی داشته باشد.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دانلود شماره جدید مجله دانستنی اقتصاد می‌توانند به سایت دانستنی آنلاین به ادرس danestanyonline.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب