اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510308927256

بازدید سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران از گروه نشریات دانستنی

کد: 13970510308927256

https://goo.gl/qz437s

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران و مدیر روابط عمومی و تیم رسانه‌ای شهرداری منطقه 21 از دفتر پایگاه خبری دانستنی آنلاین و سرپرستی روزنامه دنیای اقتصاد درغرب تهران بازدید کردند.

بازدید سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران از گروه نشریات دانستنی
بازدید سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران از گروه نشریات دانستنی

روابط عمومی و رسانه، بخش اصلی از بدنه اطلاع‌رسانی کشور هستند که در تعامل و همدلی با یکدیگر کیفیت اطلاع‌رسانی را بهبود بخشیده و در صحت اخبار رویدادها نقش موثری دارند

به گزارش منیژه بازیار خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، به مناسبت روز خبرنگار علی جنگروی مدیر روابط عمومی به همراه تیم رسانه‌ای شهرداری منطقه 21 ضمن بازدید از تنها دفتر رسانه‌ای در جاده مخصوص با خبرنگاران و عکاسان و کارمندان این پایگاه خبری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا سیدرضا جمشیدی مدیر مسئول پایگاه خبری دانستنی آنلاین و سرپرست روزنامه دنیای اقتصاد غرب تهران ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از توجه ویژه مسئولان شهرداری منطقه به اصحاب رسانه، همکاری و تعامل ادارات و سازمان‌ها با رسانه‌ها را یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف و رسالت خبری عنوان کرد.

جمشیدی تاکید کرد که روابط عمومی و رسانه، بخش اصلی از بدنه اطلاع‌رسانی کشور هستند که در تعامل و همدلی با یکدیگر کیفیت اطلاع‌رسانی را بهبود بخشیده و در صحت اخبار رویدادها نقش موثری دارند.

مدیر مسئول گروه نشریات دانستنی به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در کشور تاکید کرده و خاطر نشان کرد در صورتی که روابط عمومی‌ها در هماهنگی و اعلام و انعکاس رویدادها قوی عمل کنند، انتشار رویدادها از رسانه‌ها با کیفیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 21 نیز به ارتباط با رسانه‌ها و حوزه خبر تاکید کرده و گفت در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و سالم باید ارتباطات روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بیشتر شود.

وی یادآور شد مدیران ارشد شهرداری و شخص شهردار منطقه 21 نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های مکتوب دارند.

جنگروی و همراهان در ادامه از بخش‌های مختلف دفتر رسانه بازدید کرده و با کارشناسان و دبیران بخش‌های خبری تولید و فنی به گفتگو پرداختند و از انعکاس به موقع  اخبار و رویدادهای منطقه در این رسانه‌ها ابراز رضایت کردند و برای تیم خبری و کارکنان این مجموعه رسانه‌ای آرزوی موفقیت و توفیق کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها