اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327647256

هیات ناظر بر انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات صلاحیت ۱۶۷ نامزد را تاییدکرد

جمشیدی، نامزد شرکت در انتخابات نمایندگان مدیران مطبوعات شد

کد: 13970822327647256

https://goo.gl/H4KTZs

، تهران , (اخبار رسمی): صلاحیت سیدرضا جمشیدی به عنوان نامزد شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات توسط هیات ناظر بر انتخابات تایید شد.

جمشیدی نامزد شرکت در انتخابات نمایندگان مدیران مطبوعات شد
جمشیدی، نامزد شرکت در انتخابات نمایندگان مدیران مطبوعات شد

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، هیات ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول، ۲۲ آبان ماه ۹۷ در جلسه‌ای با حضور نمایندگان سه قوه، صلاحیت ۱۶۷ نامزد هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را تایید و اسامی آنان را اعلام کرد.

براساس این گزارش، سید رضا جمشیدی با کد نامزدی : ۹۶۶، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری دانستنی آنلاین، دارای ۲۵سال سابقه مدیریت رسانه، صاحب امتیاز کانون تبلیغات شبکه پذیرش آگهی، عضو تشکل‌های صنفی رسانه‌ای، مالک سایت‌های تجاری و فعال درتجارت الکترونیک از سال ۸۲ تاکنون و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه دانستنی اقتصاد، نامزد شرکت در انتخابات است.

لازم به ذکر است که انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ضمنا با توجه به امکانات سامانه جامع رسانه‌ها که هفته آینده شاهد برگزاری دومین تجربه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات است، مدیران مسئول واجد شرایط می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود از هر نقطه کشور در این انتخابات شرکت کنند.

همچنین مدیران مسئول رسانه‌ها تنها با استفاده از آی‌پی‌های داخلی می‌توانند نماینده خود در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات را انتخاب کنند و به‌کار بردن فیلترشکن و یا استفاده از آی‌پی‌های خارجی در زمان اخذ رای، امکان‌پذیر نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها