اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209285008321

همکاری با تالار کوه سر

همکاری عروسی ساز و تالار مجلل کوه سر

کد: 13961209285008321

https://goo.gl/BCm358

، (اخبار رسمی): تیم عروسی ساز مفتخر است که در راستای همکاری با برندهای معتبر و شناخته شده و جلب رضایت زوج‌های جوان، همکاری خود را با این مجموعه مجلل به صورت رسمی آغاز کرده است.

همکاری عروسی ساز و تالار مجلل کوه سر
عروسی ساز و تالار مجلل کوهسر

مجموعه کوه سر دارای طراحی زیبا و مدرن همراه با حجم هندسی چشم گیر و منحصر به فرد است و در یکی از پویاترین مناطق شهری مشهد قرار گرفته است

تیم عروسی ساز مفتخر است که در راستای همکاری با برندهای معتبر و شناخته‌شده و جلب رضایت زوج‌های جوان، همکاری خود را با این مجموعه مجلل به‌صورت رسمی آغاز کرده است. در جلسه برگزارشده توسط مصطفی سلامی به‌عنوان مدیر تیم عروسی ساز با مدیریت تالار کوه سر آیدین آخوندزاده و تعاملات و صحبت‌های انجام‌شده این همکاری رسما آغاز شد و با همکاری آخوندزاده شرایط و امتیازهای فوق‌العاده‌ای برای زوج‌های جوانی که از طریق سامانه عروسی ساز به مجموعه مجلل کوه سر معرفی شوند، در نظر گرفته می‌شود. بدین ترتیب زوج‌های جوان می‌توانند از امتیازها و تخفیف‌های ویژه که دستاورد این همکاری است استفاده کنند.

درباره کوه سر

مجتمع تفریحی پذیرایی کوه سر مشهد در زمینی به مساحت بالغ‌بر 5 هکتار از اراضی واگذاری سازمان مسکن و شهرسازی و مجوز ساخت با زیربنای 25000 مترمربع دارای کاربری‌های ورزشی و توریستی، در انتهای بلوار هاشمیه با هزینه‌ای بالغ‌بر 100 میلیارد ریال، با چشم‌اندازی بی‌نظیر و به دور از همهمه شهر به بهره‌برداری رسیده است.

مجموعه کوه سر دارای طراحی زیبا و مدرن همراه با حجم هندسی چشم‌گیر و منحصر به فرد است و در یکی از پویاترین مناطق شهری مشهد قرارگرفته و دارای چشم‌اندازی ایده آل جهت کسب‌وکار و دارای دسترسی‌های کارآمد است.

مجتمع ورزشی فرهنگی توریستی کوه سر، باهدف کمک به امور فرهنگی و ورزشی در شهر مقدس مشهد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جواد ایزدی در چهار فاز مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

امکانات مجموعه کوه سر

فاز اول

سالن‌های بیلیارد و اسنوکر

سالن بولینگ

رستوران سنتی

مجموعه آب‌درمانی

بازی‌های کامپیوتری

تالارهای چندمنظوره و مجهز مخصوص عروسی، کنفرانس، همایش و ...

رستوران‌های تابستانی و زمستانی

کافی‌شاپ

فاز دوم

زمین تنس روباز

مجتمع عظیم تجاری با طراحی منحصربه‌فرد و موقعیتی استثنائی

فاز سوم

سالن‌های ورزشی (بدن‌سازی، بسکتبال، والیبال و ...)

سالن ماساژ

سونا

استخر

جکوزی

پارکینگ طبقاتی

سالن اسکواش

فاز چهارم

پروژه اقامتی کوه سر در دست طراحی و مطالعات اولیه است.

تالار پذیرایی مجلل صد ستون

این پروژه عظیم که از ابتدای بهره‌برداری تاکنون بسیار مورد استقبال قرارگرفته دارای امکانات ورزشی، تفریحی و فرهنگی بسیار زیادی برای همشهریان عزیز است. یکی از خدمات این مجموعه مجلل و عظیم وجود تالا پذیرایی صد ستون برای برگزاری مراسم جشن عروسی است. این سالن با 700 نفر ظرفیت و برخورداری از جدیدترین امکانات، گل‌آرایی و تزئینات سفره عقد، مجهز به سیستم‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری و با استفاده از کارکنان آموزش‌دیده و بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی آماده میزبانی از مهمان‌های مراسم عروسی شماست. این سالن مجلل با مدیریت،سجاد ایزدی همواره برگزارکننده بهترین مراسم‌های عروسی در شهر مشهد بوده است.

آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲ مجتمع بزرگ کوه سر

تلفن دفتر مجتمع: ۵ -۳۸۸۱۱۲۹۱

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی