اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287148309

با اپلیکیشن خدمات پزشکی کسب و کارتان را رونق بخشید!

درمانگاه، داروخانه و مطب را مجهز به اپ خدمات پزشکی کنید

کد: 13961220287148309

https://goo.gl/tebz6W

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر نگاهی به فروشگاه آنلاین اپلیکیشن بیاندازید، شاهد حضور هزاران اپلیکیشن خواهید بود که در دسته اپ‌های پزشکی جای‌ گرفته‌اند برای طراحی این اپلیکیشن خدمات پزشکی، با توجه به تخصص گروه دلتاگروپ و ساخت و ریجستر نمونه‌ای موفق در این زمینه، کافی است با دلتاگروپ تماس گرفته و نیازهای خود را بازگو کنید.

درمانگاه،داروخانه و مطب خود را مجهز به اپ خدمات پزشکی کنید
اپلیکیشن خدمات پزشکی

یکی از حوزه‌هایی که به کمک اپلیکیشن‌های گوشی های هوشمند با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو شده است اپلیکیشن‌های حوزه پزشکی است

امروزه با توجه به مشغله زیاد اغلب مردم و نبود وقت کافی و نیز تمایل انسان‌ها به رفاه بیشتر، متخصصین در حوزه فناوری اطلاعات به سمت‌وسوی ایجاد اپلیکیشن، سایت و خدمات آنلاین برای تقریباً تمامی مشاغل پیش رفته‌اند. با رشد تولید اپلیکیشن‌های مختلف گوشی‌‌های هوشمند به دستیارهای باهوش تبدیل‌شده‌اند که در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه، کارهای گوناگونی از یادآوری کارهای روزانه تا مدیریت امور مالی و… را برای ما انجام می‌دهند. اگر نگاهی به فروشگاه آنلاین اپلیکیشن گوگل یا اپل بیندازید، شاهد حضور هزاران اپلیکیشن خواهید بود که در دسته اپ‌های پزشکی جای‌ گرفته‌اند. اپ‌های مفیدی که هرکدام برای مخاطبین خاصی تعریف‌شده است. از دانش‌آموزان ابتدایی تا دانشجویان حرفه‌ای پزشکی، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و اطلاعات ارزشمند پزشکی را در اختیار داشته باشند. درواقع، بعضی از این اپلیکیشن‌ها تنها باهدف آموزش پزشکی طراحی و تولیدشده‌اند که با در اختیار داشتن عکس و فیلم‌های آموزشی، می‌توانند بهترین راه‌ یادگیری برای گروه دانشجویان باشند. گروه دیگری از این اپ‌های پزشکی مانند آموزش خدمات کمک‌های اولیه می‌‌توانند بهترین مرجع رایگان برای یادگیری ابتدایی‌ترین خدمات پزشکی برای گروه کودکان و بزرگ‌سالان باشد.

یکی از حوزه‌هایی که به کمک اپلیکیشن‌های گوشیهای هوشمند با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو شده است اپلیکیشن‌های حوزه پزشکی است. این تغییرات در بیشتر کسب‌وکارها دیده می‌شود، یکی از بارزترین نمونه‌ها در حوزه خدمات پزشکی است. در هر سن و هر مکانی که باشیم، ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که ما یا اطرافیان ما را در شرایط اورژانسی قرار دهد. پس باید برای رویارویی با آن مشکلات آماده‌باشیم. از این‌رو اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به ما کمک‌های شایانی کنند.

در اپلیکیشن خدمات پزشکی خدمات گوناگونی ارائه می‌شود. مثلاً تمام داروخانه‌های کشور به هم مرتبط شده و می‌توانند تبادل اطلاعات داشته باشند و در آینده بسیار نزدیک، تمام داروخانه‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. تأمین و عرضه دارو، فعالیت توزیع‌کنندگان، خدمت‌رسانی، آگاه‌سازی مردم و جلوگیری از خطای نسخ پزشکی را از جمله ویژگی‌های مثبت طراحی این نوع اپلیکیشن می‌توان عنوان کرد. ارائه جزئیات فعالیت داروخانه‌ها، ساعت کار و امکان دسترسی به مشخصات جغرافیایی از دیگر فاکتورهای اپلیکیشن به‌عنوان داروخانه‌یاب و نسخه‌یاب است. در اپلیکیشن خدمات مربوط به دارو و داروخانه در پلت‌فرم موبایل و سیستم‌عامل‌های اندروید و ios عرضه می‌شود و اطلاعات و فهرست تعداد زیادی داروخانه در این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن خدمات پزشکی نرم‌افزاری برای ارائه کردن خدمات در زمینه سلامتی است که دارای امکانات بسیار زیادی ازجمله داروخانه یاب و نسخه یاب است. با کمک این اپلیکیشن‌ها آن دسته از افرادی است که نیازمند یادآوری برای مصرف قرص‌های خود هستند و اگر در هرروز مقدار زیادی قرص مصرف می‌کنند با ثبت اطلاعات داروهای خود می توانند بدون وابستگی به دیگران و یا نگرانی از فراموشی دوره درمان خود را به پایان برسانند. حتی می‌توان برحسب رنگ‌های مختلف داروها را دسته‌بندی کرد. وقتی دارویی به لیست برنامه اضافه می‌شود، می‌توان برای آن اطلاعاتی همچون علت استفاده از آن، تاریخ شروع مصرف دارو و دکتری که آن را تجویز کرده را قرار داد.

در این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به آدرس داروخانه یا داروی مدنظر دسترسی داشته باشید و یا تصویر یا توضیح نسخه را ارسال کرده تا داروخانه‌هایی که دارای آن هستند، اعلام وضعیت کنند. کافی است که از نسخه پزشکی خود عکس بگیرید و با جستجو در اطرافتان نزدیک‌ترین داروخانه‌ای که داروهای شمارا دارد را پیدا کنید. مشاهده هزینه و فاکتور داروها، آدرس دقیق و ساعت کار داروخانه‌ها، صحت‌سنجی نسخه‌ها و دسترسی همیشگی به پرونده پزشکی شما تنها بخشی از امکانات این اپلیکیشن جذاب است.

شما می‌تواند در این اپلیکیشن‌ها تداخلات دارویی را بررسی کرده و راجع به داروهای تجویزشده برایتان مطالب مفیدی مطالعه کنید و یا حتی فیلم مربوط به آن ببینید.

در بعضی از این نرم‌افزارها با ایجاد ارتباط بین چند سخت‌افزار کیفیت ضربان قلب، فشارخون، تنفس شما بررسی می‌شود و حتی این اطلاعات برای پزشک نیز ارسال می‌شود تا در صورت نیاز مراجعه حضوری داشته باشید. درواقع با اپلیکیشن‌های پزشکی همواره به یک پزشک در همه‌جا دسترسی دارید.

برای طراحی این اپلیکیشن خدمات پزشکی، با توجه به تخصص گروه دلتاگروپ و ساخت و ریجستر نمونه‌ای موفق در این زمینه، کافی است با با دلتاگروپ تماس گرفته و نیازهای خود را بازگو کنید.

دلتا گروپ با توجه به نیاز و بررسی قابلیت‌های عملی در تیم،بهترین اپلیکیشن خدمات پزشکی را طراحی و اجرا می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]