اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287268167

دانلود رایگان فایل‌های اکسل و ورد متن قرآن و ترجمه فارسی

تولید و ارایه نخستین فایل اکسل قرآن کریم به ترتیب نزول سوره‌ها

کد: 13961220287268167

https://goo.gl/vQAY5L

، تهران , (اخبار رسمی): با فایل‌های اکسل و ورد متن قرآن و ترجمه فارسی آن امکان جستجوی عربی و فارسی برای قرآن پژوهان و برنامه‌نویسان فراهم شد.

تولید و ارایه نخستین فایل اکسل قرآن کریم به ترتیب نزول سوره ها
تصویری از فایل اکسل متن قرآن و ترجمه فارسی به ترتیب نزول سوره ها

برای نخستین بار و با تلاش تعدادی از اعضای فعال کانال قرآن‌پویانفایل‌های ورد (word)  و اکسل (excel) متن عربی و اعراب‌گذاری شده سوره‌های قرآن‌کریم براساس ترتیب نزول و نیز ترتیب مصحف فعلی به همراه ترجمه فارسی استاد فولادوند، تولید و در تالار گفتگوهای قرآن‌پویان بارگذاری شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بطور رایگان آن را دانلود و استفاده کنند.

این فایل اکسل که حاوی ستون‌های شماره سوره، نام سوره، شماره آیه، متن عربی آیه با اعراب کامل، ترجمه فارسی، شماره حزب و شماره جزء است. امکانات و قابلیت‌های زیادی از جمله جستجو بر حسب جزء، سوره، آیه، کلمه و .... را برای قرآن‌پژوهان، متدبرین در قرآن و برنامه‌نویسان برنامک‌ها و ربات‌های قرآنی فراهم می‌کند.

برای دانلود فایل پی دی اف متن عربی و ترجمه سوره‌های قرآن به ترتیب نزول کلیک کنید

علاقه‌مندان جهت امکان دانلود رایگان فایل‌های ورد و اکسل، پس از ورود به سایت با نام کاربری، می‌توانند به لینک  زیر مراجعه کنند.

برای دانلود فایل‌های اکسل و ورد قرآن و ترجمه به ترتیب نزول کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش