اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970114289734763

کوله پشتی 97، کوله بار جنجالی از فیلتر شدن تا ارتقای محصول

کد: 13970114289734763

https://goo.gl/4tfX8w

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی صحبت از نوروز و سال نو می‌شود همه به یاد عیدی، بهار و فصل نو می‌افتند پی پینگ یاد فیلتر و فیلتر شدن! 31 فروردین‌ماه بود که بعد از یک حضور موفق در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فیلتر شد. تجربه سخت و غریبی بود که کوله‌پشتی 97 پی پینگ را پربارتر از سال‌های قبل کرد.

کوله پشتی 97، کوله بار جنجالی از فیلتر شدن تا ارتقای محصول
کوله پشتی 97، کوله بار جنجالی از فیلتر شدن تا ارتقای محصول

وقتی صحبت از نوروز و سال نو می‌شود همه به یاد عیدی، بهار و فصل نو می‌افتند اما «پی پینگ» یاد فیلتر و فیلتر شدن!

31 فروردین‌ماه بود که پی پینگ بعد از یک حضور موفق در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فیلتر شد. تجربه سخت و غریبی بود که کوله‌پشتی 97 پی پینگ را پربارتر از سال‌های قبل کرد.

قطع دسترسی و ساختن راه‌های جدید

سخت‌ترین لحظه در یک کسب‌وکار زمانیِ که شما بعد از کلی تلاش و برقراری ارتباط با مشتریان به‌یک‌باره ارتباط خودتان را با همه مشتری‌ها از دست بدهید این تجربه سخت درس‌های زیادی برای پی پینگ به همراه داشت که دوست داریم در این نوشتار آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

اعتماد و همراهی مشتری

بزرگ‌ترین دستاوردی که فیلتر شدن برای پی پینگ داشت آگاهی از وجود مشتریانی است که تا هفته‌ها بعد از فیلتر شدن پیگیر کار آن بودند و با وجود مشکلات پیش‌آمده از پی پینگ حمایت کردند.

پی پینگی‌ها تمام تلاش خود را به کار بردند تا به مشتری‌ها قول بدهند تمام حساب‌های مالی و گردش‌ها بدون مشکل انجام می‌شود و در عین ناباوری با همراهی و همدلی بسیاری مواجه شد که پی پینگ تلاش می‌کند در سال جدید پاسخ این اعتمادها را بدهد و به‌عنوان ارزشمندترین دارایی خود این اعتماد و همدلی را در کوله‌پشتی 97 همراه خود خواهد برد.

تلاش و پیگیری مداوم

دومین دارایی بزرگی که از سال 96 با پی پینگ به سال 97 می‌رود تلاش و پیگیری است که باعث شد با کمک آن رفع فیلتر شده و کسب‌وکار نوپای خود را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

در سال جدید سعی می‌کنیم باهمت و تلاش هرچه بیشتر این تلاش و پیگیری را ادامه دهیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان بدهیم.

درست در زمان فیلتر شدن بود که تیم تحقیق و توسعه محصولات جدیدی را پایه‌گذاری کردن و تلاش کردند راهی برای ارائه بهتر خدمات و محصولات پیدا کنند. با تکیه به اعتمادی که به کار داشتیم سیستم نظارتی و ساختاری جدیدی را شکل دادیم که امیدواریم در سال 97 بیش از گذشته به ارتقای خدمات ما منجر شود.

یک جفت کفش فولادی

بعد از پشت سر گذاشتن موانع مختلفی مثل مشکل در حوزه درگاه پرداخت، به سدی به نام رگولاتوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک و عدم وجود قوانین مدون در حوزه فین تک، کفش‌های فولادی خود را به سال 97 می‌بریم تا در کنار سایر رقبا و رفقا در حوزه فین تک تلاش کنیم این دسته از خدمات مالی را به مردم کشور بشناسانیم و دولت مردان را به تدوین قوانین مدون در این حوزه تشویق کنیم.

خوشبختانه با پیگیری‌های زیاد برخی از مشکلات با کمک بانک مرکزی حل‌شده و در سال آینده به‌صورت رسمی شاپرک از طریق سند پرداخت یاری اعلام خواهد کرد.

سیستم فاکتور آنلاین

در سال 97 امیدواریم با ارائه خدمات جدید پی پینگ مثل سرویس فاکتور آنلاین که مدت‌ها است مشتری‌ها کمبود آن را احساس می کنند و از ما می‌خواستند برایشان راهکاری پیدا کنیم بتوانیم گامی در جهت رفع نیازهای مشترکان تجاری خود برداریم.

سیستم فاکتور آنلاین پی پینگ به‌طور رسمی درسال 97 رونمایی می‌شود، کسانی که علاقه‌مند باشند هم‌اکنون با ارسال درخواست از طریق ایمیل یا چت آنلاین می‌توانند این سیستم را تست کنند.

پی پینگ و مسئولیت‌های اجتماعی

ما امیدواریم در کوله‌پشتی 97 مسئولیت‌های اجتماعی خود را به همراه داشته باشیم و همانطور که در سال 96 سعی کردیم با همکاری خیریه‌های مختلف به وظیفه اجتماعی خود عمل کنیم. در جریان حادثه غم‌انگیز زلزله کرمانشاه کاربرای پیپینگ مبلغ قابل‌توجهی از طریق پی پینگ به هموطنانکمک کردند. به‌عنوان نسل جوان این سرزمین در مسیر کمک‌رسانی به مردم قدم‌های محکمی برداریم و البته در این مسیر در کنار ایمان به مهارت‌های خود به یاری خدا هم امید داریم.

تا یار چه خواهد و میلش به چه باشد!

کارگروهی

تیم پینگ در چندین استان کشور مستقرشده و با همدلی، همراهی و همفکری، افسانه ناتوانی ایرانی‌ها به انجام کار گروهی را پشت سر گذاشته است. دل‌های ما از راه دور به هم نزدیکِ و تلاش می‌کنیم با تکیه‌ بر تعهد، دانش فنی و مهارت‌های تک‌تک اعضای گروه سال جدید را به بهترین سال فعالیت تیم پی پینگ تبدیل کنیم.

همه اعضای قدیم و جدید تیم باور دارند که با تلاش و همفکری می‌توان به اهدافی که در سال 97 برای خود ترسیم کردیم دست پیدا کنیم.

آنچه با خودمان به سال 97 نخواهیم برد

اعضای تیم پی پینگ متعهد می‌شوند در سال 97 هیچ اثر و نشانه‌ای از بی‌مهری‌هایی که در سال 96 تجربه کرده‌اند را به سال جدید نبرند و تنها به یاد داشته باشند که مشکلات برطرف شده و حضور ما بعد از تلاش‌های زیاد به رسمیت شناخته شد.

پیگیر خبرهای پی پینگ در سال 97 باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه