اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290244763

چطور اکانت پی‌پینگ خود را حذف کنیم؟

کد: 13970119290244763

https://goo.gl/u4fFWo

، تهران , (اخبار رسمی): درحال حاضر هر متقاضی می‌تواند روی سایت پی‌پینگ اکانت شخصی و یا تجاری ثبت کند.

چطور اکانت پی پینگ خود را حذف کنیم؟
چطور اکانت پی‌پینگ خود را حذف کنیم؟

در طی زمان به دلایل مختلف ممکن است بخواهید اکانت شخصی یا اداری خود را حذف کنید و یک اکانت جدید به ثبت برسانید. اگر به هر دلیلی خواستید اکانت پی پینگ خود را حذف کنید می‌توانید با پشتیبانی پی‌پینگ تماس بگیرید تا اکانت شما را از دسترس خارج کنند.

روش‌های ارتباط با تیم پشتیبانی پی‌پینگ متفاوت است شما می‌توانید از طریق چت آنلاین با همکاران ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید. همچنین امکان برقراری ارتباط از طریق ارسال ایمیل، تلگرام و تلفن هم برای کاربران محترم پی‌پینگ فراهم شده است.

برخی تصور می‌کنند در صورتی‌که مدتی از اکانت پی‌پینگ خود استفاده نکنند لازم است برای حفظ امنیت اکانت خود را حذف کنند، این در حالی است که امنیت اکانت‌های پی پینگ بسیار بالاست و اگر مدتی از آن استفاده نکنید نیازی به حذف اکانت نیست.

اما اگر هنوز نگران هستید و اصرار دارید اکانت خود را حذف کنید می‌توانند با همکاران ما از طریق راه‌های ارتباطی متعددی که در روی سایت و اپلیکیشن ذکرشده استفاده کنید.

درحال حاضر امکان حذف اکانت در روی سایت درج نشده است، اما شما به راحتی می‌توانید در صورت تمایل اطلاعات خود را از طریق همکاران ما از دسترس خارج کنید.

به این ترتیب غیر فعال کردن اکانت شما به ساده‌ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود. برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی می‌توانید از امکانات جدید پی‌پینگ جهت راه‌اندازی رمز دو مرحله‌ای (2FA) گوگل استفاده کنید به این ترتیب نیاز به حذف اکانت برطرف خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]