اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970125290968309

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن تاکسی مشابه اسنپ

کد: 13970125290968309

https://goo.gl/CsER3x

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی اپلیکیشن تاکسی یاب پرداخته می‌شود. مزایا و معایب این سرویس، قیمت خرید این اپلیکیشن، نمونه‌های داخلی و خارجی و امکانات مختلف این اپلیکیشن‌های جذاب بررسی می‌شود.

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن تاکسی شبیه اسنپ
نکات مهم در طراحی اپلیکیشن تاکسی مشابه اسنپ

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب توسط دلتاگروپ  

مزایای کلی سامانه تاکسی یاب آنلاین

۱- جذب مشتریان بیشتر با اپلیکیشن تاکسی آنلاین: با عرضه اپلیکیشن در پلتفرم‌هایی مثل کافه بازار، اپ استور و سیب اپ در دسترس مشتریان احتمالی خواهید بود و با نصب اپلیکیشن توسط افراد ، یک مشتری جدید اضافه می‌شود.

۲- به حداکثر رساندن درخواست با شعاع پوشش‌دهی سرویس‌ها در کل شهر

۳- ارائه سرویس به مشتری پس از درخواست با اپلیکیشن در مدتی بین ۳ تا ۵ دقیقه

مزایای اپلیکیشن تاکسی یاب

۱-امکان مشاهده ماشین درخواست شده روی نقشه

۲- انتخاب محل سکونت و مشاهده مکان راننده

۳-نشانه‌دار کردن محل زندگی و محل کار و نقاط پر تردد برای سفر آسان‌تر

۴- قابلیت اشتراک‌گذاری مشخصات راننده برای دیگران

۵- امکان پرداخت نقدی و آنلاین هزینه سفر

۶- امکان بهره‌مندی از تخفیفات دوره‌ای و خاص

محاسبه کرایه به صورت اتوماتیک در اپلیکیشن تاکسی یاب

روش‌های پرداخت الکترونیکی، باعث می‌شود سیستم قابل اعتمادتر شود. با استفاده از درگاه‌های پیشرفته و امن پرداخت، اطلاعات مشتری همیشه مطمئن نگه‌داری می‌شود.

مزایای این ویژگی اپلیکیشن تاکسی یاب:

قبل از گرفتن ماشین هزینه سفر دیده می‌شود.

صورتحساب خودکار شامل هزینه‌های انتظار راننده و مسیرهای بعدی تنظیم می‌شود.

روش‌های پرداخت متعدد و درگاه پرداخت همیشه در دسترس هستند.

نرم افزار راننده:

مدیریت درخواست‌های سفر : رانندگان می‌توانند درخواست‌های مسافران خود را مدیریت کنند.

زمان انتظار: رانندگان می‌توانند براساس زمان انتظار مسافر درخواست او را رد یا قبول کنند. همچنین می‌توانند بهترین و کوتاه‌ترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد تخفیف: سفرهای رایگان وکد هدیه برای دعوت افراد به سامانه تاکسی می‌تواند گزینه خوبی برای تشویق استفاده از این نرم‌افزار باشد.

پنل نمایندگی

اگر صاحب این کسب‌و‌کار هستید می‌توانید به راحتی به افراد یا شرکت‌های دیگر در سایر شهرها که علاقه‌مند به راه‌اندازی این کسب‌و‌کار هستند اما بودجه کافی ندارند اعطاء نمایندگی داشته باشید و به راحتی ناوگان شهرهای دیگر را هم ببینید و مدیریت کنید.

پنل مدیریت

مدیریت درخواست‌ها: کنترل کامل بر تمام منابع، درخواست تاکسی، پرداخت‌ها و انجام همه فعالیت‌های CRM را در داشبورد مدیریت اعمال کنید.

مدیریت آژانس: اعضا، رانندگان و تاکسی‌ها را براساس مکان‌های خاص اضافه کنید و آن‌ها را مدیریت کنید و خدمات دقیق و سریع اعزام راننده را اجرا کنید.

معاملات پرداخت‌ها: مشاهده و استخراج تمام جزئیات و گزارش حساب و تمام پرداخت‌ها و روش‌های پرداخت را از پنل مدیریت کنترل کنید.

گزارش‌ها و تحلیل: نمایش آمار و به روزرسانی به موقع فعالیت‌های راننده و درآمد روزانه او زمان اینگونه محاسبات را کوتاه می‌کند.

بسیاری از برنامه‌نویسان اپلیکشن تاکسی‌یاب مخصوصا سازنده برنامه اسنپ به دنبال به روزرسانی برنامه‌های تاکسی آنلاین همراه با ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های بهتری هستند. با این حال، برنامه‌های بسیاری وجود دارد و کاربران هم انتظار ندارند که همه آن‌ها بی عیب و نقص باشند از این رو، اگر می‌خواهید برنامه تاکسی آنلاین شما طرفدار بیشتری داشته باشد، در اینجا ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که باید در طول مرحله سفارش ساخت اپلیکشن تاکسی آن‌ها را در نظر بگیرید.

زمان انتظار مشتری:

ویژگی اصلی این سامانه این است که زمان رسیدن راننده کوتاه است. به طور میانگین مدت زمان رسیدن راننده بین ۳ تا ۵ دقیقه است.

اگر علاقه‌مند به راه اندازی کسب‌و‌کار تاکسی آنلاین هستید و در یک شهر بزرگ و یا حتی شهرستانی کوچک زندگی می‌کنید، قطعا باید بدانید که این نرم‌افزارها ورژن‌های مختلف با سطح امکانات مختلفی هستند که هر نوع مناسب یک نوع مقیاس کاری بستگی به اهداف و اندازه شهر دارد، نرم افزار تاکسی یاب متناسب با نیاز مشتری توسط دلتا گروپ طراحی خواهد شد. دقت داشته باشید که انتخاب شما اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما را بهینه می‌کند، در دلتاگروپ ورژن‌های مختلفی از این سامانه را با حدود قیمت‌های مختلف زیر ۱۰ میلیون و بالای ۲۰ میلیون تومان است. همچنین دلتاگروپ، مشاوره تخصصی رایگان برای کسب و کار را نیز ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که بعد از سفارش کمتر از 3 هفته یک نسخه اختصاصی با برند مد نظر کاربر در اخیتار او قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]