اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970203292508069

3 دلیل برای اینکه شما باید به نرم افزار CRM فکر کنید

کد: 13970203292508069

https://goo.gl/wwYQkH

، تهران , (اخبار رسمی): تاکنون به این فکر کرده‌اید، که چرا تعدادی از سازمان‌ها از بقیه موفق‌تر هستند؟ چرا بعضی از سازمان‌ها درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارند؟ آیا فکر کرده‌اید چرا خیلی از سازمان‌ها نسبت به بقیه سریع پیشرفت می‌کنند؟

3 دلیل برای اینکه شما احتمالا باید درباره نرم افزار CRM فکر کنید
3 دلیل برای اینکه شما باید به نرم افزار CRM فکر کنید

نرم افزار CRM شما را در کسب‌وکار کمک می کند زیرا تاثیر آن را در سازمان خود می‌بینید. ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا فرآیندهای مناسب را در جای خود قرار دهند

از آنجایی که سازمان‌ها به منظور نیل به اهداف و کسب رضایت مشتریان ایجاد شده‌اند لذا هر سازمانی برای تحقق اهدافش، باید فرآیندها و فعالیت‌هایش را استانداردسازی کند.

دلیل ۱: صرفه‌جویی در زمان با نرم افزار CRM

برایان تریسی (Brian Tracy) معتقد است: ”کسانی موفق‌ترند که زمان خود را مدیریت می‌کنند و از زمان به خوبی استفاده کرده و این کار را بارها و بارها تمرین می‌کنند تا اینکه به یک عادت تبدیل شود.”

همان‌طور که می‌دانیم هر روز ۲۴ ساعت است و این ۲۴ ساعت ثابت است پس ما باید زمان خود را تنظیم کنیم . ما هرگز نمی توانیم این ۲۴ ساعت را تغییر دهیم اما می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح میزان استفاده خود را از زمان کم یا زیاد کنیم .ما این توانایی را داریم که کارهای‌مان را مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم و علاوه بر برنامه‌ریزی باید از نرم‌افزار‌هایی مانند نرم افزار CRM استفاده کنیم چون این نرم افزار مشتری‌محور است و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات هر مشتری در صفحه مشتری موجود باشد.

وقتی می‌توان با یک کیلیک اطلاعات  کامل مشتری را دید فکر می‌کنید چقدر در زمان صرفه‌جویی می‌شود؟

هنوز می‌شنویم بسیاری از کسب‌وکارها اطلاعات مشتری را در چندین مکان دارند و هیچ کدوم از این اطلاعات با هم ارتباط ندارند مانند اطلاعات خرید مشتری، اطلاعات ایمیل دریافتی، تعداد تماس‌های گرفته‌شده با مشتری و بلعکس، تعداد جلسات برگزار شده و…

احتمالا ثروتمندترین اطلاعات در ایمیل‌ها و بخش حسابداری وجود دارد، آن‌ها کلید واقعی “ارتباط” هستند اما این دو اطلاعات در بیشتر سازمان‌ها از هم جدا هستند.

قدرت اطلاعاتی که در نوک انگشتان خود داشته باشید را تصور کنید. وقتی می‌توانید یک رکورد مشتری را با یک کیلیک ببینید و تمام اطلاعات را در یک مکان مشاهده کنید این عاملی است که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و لزومی ندارد از بخش‌های متفاوت اطلاعات مشتری را جمع‌آوری کنید.

مثلا شما می‌توانید موارد ساده‌ای را که قبلا امکان دستیابی‌اش را نداشته‌اید مشاهده کنید مانند: این مشتری در یک زمان سفارشی نداشته است، چرا این اتفاق افتاده است؟ اقدام: با مشتری تماس می‌گیرید و متوجه می‌شوید که در کسب و کار شما  چه اتفاقاتی می‌افتد.

دلیل ۲: پیگیری سرنخ‌ها و فرصت‌ها با نرم افزار CRM

هر زمان که یک مشتری برای یک درخواست جدید با شرکت شما تماس می‌گیرد یک سرنخ جدید ایجاد می‌شود اما در سیستم‌های سنتی هیچ توجهی به سرنخ‌ها نمی‌شود و از بین می‌رود.

نرم‌افزار CRM (‌نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) سرنخ‌هایی را که از منابع گوناگونی جهت ثبت‌نام در سایت، تبلیغات سازمان‌شان در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌های دریافتی، تماس و غیره به دست می‌آیند را ثبت و طبقه‌بندی کرده و مراحل ردیابی برای آن‌ها تعریف می‌کنند کارشناسان گروه فروش موظف‌اند تا با ردیابی این افراد و سازمان‌ها، با فعالیت‌هایی نظیر پی‌گیری، تماس تلفنی، ارسال پیامک، قرار جلسه و …آن‌ها را تبدیل به یک فرصت، جهت فروش محصولات و خدمات خود کنند. لذا باید برای آن‌ها وقت کافی بگذارید و از هر روشی برای یافتن آن‌ها استفاده کنید. 

دلیل ۳: گزارش‌گیری از فعالیت کسب‌و کار با نرم افزار CRM

گزارش‌ها برای رشد و موفقیت کسب‌وکارتان حیاتی است.با کمک نرم افزار CRM می‌توانید از فعالیت کسب‌و‌کارتان گزارش‌گیری کنید.

آیا واقعاً مقدور است وقتی سازمان به‌صورت سنتی مدیریت می‌شود در صد فروش این ماه را با ماه قبلتان مقایسه کنید؟

آیا می‌توانید وقتی سازمان به‌صورت سنتی مدیریت می‌شود محاسبه کنید چند مشتری ازدست‌رفته داشته‌اید؟

شما می‌توانید به‌سرعت و با اطمینان کامل بگویید بهترین روش جذب مشتریان جدیدتان چیست؟

شما ممکن نیست که بتوانید این کارها را بدون نرم‌افزار انجام دهید اما آیا شما می‌خواهید زمانتان را با روش‌های سنتی از دست بدهید؟ زمان شما با ارزش‌تر از این‌ها است.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) به شما آمارهای فوری از جنبه‌های مختلف کسب‌وکارتان می‌دهد. با استفاده از ابزارهای تحلیلی آن‌ها، گزارش‌های موردنیازتان را تهیه کنید.

تحلیل داده‌ها، بینش جامع‌تری نسبت به مشتریان و پرونده‌های فروش در اختیارتان قرار می‌دهد. افزونه‌های تخصصی که برای تحلیل داده‌ها، هوش تجاری و ترسیم‌ نمودارها ارائه‌شده‌اند،‌ به میزان قابل‌توجهی از هزینه‌های تحلیل داده‌های سازمان شما می‌کاهند. گزارش‌ها وضعیت فعلی سازمان را از نظر بازاریابی و فروش و نیز عملکرد کارکنان نمایش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری “مدام” رسالت خود را تسهیل دستیابی مدیران و کارشناسان سازمان ها به دانش به روز و کاربردی مهمترین و موثرترین منطق کسب و کار امروز یعنی “مشتری گرایی” قرار داده است. بومی کردن این دانش با استفاده از تجارب بدست آمده و الگو برداری مهمترین هدف “مدام” است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]