اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292718586

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه چه گذشت؟

کد: 13970204292718586

https://goo.gl/iuC93y

، تهران , (اخبار رسمی): در تاریخ 27 فروردین تا 30 فروردین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در همین جهت با رویکرد استفاده از استارت‌آپ‌ها ، فین استارز 2018 هم در سالن 41B با حضور استارت‌آپ‌های این حوزه برگزار شد.

در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه چه گذشت؟
فین استارز 2018

فین استارز 2018 این دوره با حضور بسیار پررنگ استارت‌آپ‌های حوزه مالی، حامیان، سرمایه‌گذاران و مربیان اجرا شد.

در چهار روز در حوزه استارت‌آپ‌ها در سالن 41B کارگاه‌های مختلفی از جمله کارگاه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و ... برگزار شد.

#همسو موفق شد در این مدت پلتفرم اخبار مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی را معرفی کند، که بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران و کارگزاری‌ها قرار گرفته است. شایان ذکر است که پلتفرم همسو در حال حاضر در سرمایه‌گذاری خوارزمی در حال استفاده است.

بولتن خبری همسو با وزن‌دهی به لایک‌های افراد متخصص به اخبار، موجب قرارگیری اخبارمهم در بالای شبکه اجتماعی سازمانی در حجم بالای اطلاعات می‌شود. این روش کمک می‌کند مدیران عالی سازمان‌ها با صرف زمان کمتری به اخبار با اهمیت که آینده بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد دسترسی پیدا کنند و جهت‌گیری مناسبی در جهت رونق و سوددهی مجموعه‌های خود داشته باشند.

این پلتفرم که برای استفاده عموم به صورت نسخه اندروید و تحت‌وب است به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و به مدت سه ماه رایگان ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر پلتفرم بولتن اخبار مبتنی بر شبکه اجتماعی را در همسو مطالعه کنند.

در راستای اعلام قبلی، به زودی نرم افزار مدیریت پروژه هم تیک را در سایت  همسو24 به مدت 90 روز بصورت رایگان می‌توان دانلود و استفاده کرد.

بزرگترین دستاورد تیم همسو به دست آوردن دوستان جدید و تعاملات بیشتر با کاربران و بازدیدکنندگان بود. در این هم‌افزایی با توجه به خردجمعی، #همسو تصمیم به اجرایی کردن ایده‌های جدید دیگری در راستای نیاز بازار سرمایه گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوران سپهر ماهان

خدمات نرم افزاری و مشاوره مدیریت سبد کامل خدمات نرم افزاری و مشاوره فناوری اطلاعات برای کسب بهترین نتایج

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]