اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970219294948586

همایش مدیران دبیرخانه‌های دولت در سالن اجلاس سران

معرفی شبکه اجتماعی سازمانی همسو تنها شبکه اجتماعی سازمانی در ایران

کد: 13970219294948586

https://goo.gl/5mzLra

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی شبکه اجتماعی سازمانی #همسو در همایش مدیران دبیرخانه‌های دولت در روز 17 اردیبهشت سال جاری با حضور حدود1200 تن از مدیران دولتی برگزار شد. در این همایش کارگاه برگزار‌شده توسط شرکت سپهر ماهان با استقبال خوبی مواجه شد. تعداد شرکت‌کنندگان در این کارگاه بالغ بر250 تن اعلام شد.

معرفی شبکه اجتماعی سازمانی همسو تنها شبکه اجتماعی سازمانی در ایران
حضور بیش از 250 مدیر در کارگاه معرفی شبکه اجتماعی سازمانی همسو در همایش مدیران دبیرخانه های دولت

شرکت فناوران سپهر ماهان لزوم این پلتفرم را از سال‌های پیش درک کرده بود و با طراحی و تولید آن به عنوان اولین و تنها شرکت ارائه دهنده این پلتفرم به بازار معرفی شده است

محسن روح‌الامین، مدیر شرکت فناوران سپهر ماهان در مورد اهمیت و ضرورت‌های به کارگیری شبکه اجتماعی سازمانی گفت: «شبکه اجتماعی سازمانی به یکی از ضروریت‌های هر کسب‌و‌کار مدرن بدل شده است و کسب‌وکارها برای بهینه‌سازی ارتباطات درون و برون سازمانی خود، به عنوان یک ابزار قدرتمند ارتباطی که باعث سهولت در انجام کارها و ایجاد فرآیند تشریک مساعی می‌شود تاکید دارند. برای این منظور، شبکه اجتماعی سازمانی نقش و اهمیت ویژه‌ای یافته است و خوشبختانه شرکت فناوران سپهر ماهان لزوم این پلتفرم را از سال‌های پیش درک کرده بود و با طراحی و تولید آن به عنوان اولین و تنها شرکت ارائه‌دهنده این پلتفرم  به بازار معرفی گشته است.»

روح الامین، در مورد تفاوت‌های اساسی شبکه اجتماعی سازمانی و پیام رسان‌ها و مزیت‌های شبکه اجتماعی افزود: «پیام رسان‌ها پلتفرم‌هایی هستند که  فقط قابلیت رد و بدل کردن اطلاعات بدون نگهداری و آرشیو را در بلندمدت دارند و در واقع یک بخش کوچک از پلتفرم شبکه اجتماعی سازمانی به شمار می‌روند، در حالی که شبکه اجتماعی سازمانی همسو فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کارها بهتر انجام شوند. لازم نیست برای همکاری با دیگران حتما در سازمان حضور فیزیکی داشته باشید. چون سیستم‌های تحت وب همراه با برنامه موبایل شما را در هر لحظه و در هر کجا به سازمان متصل می‌سازد. پلتفرم همسو با سایر سیستم‌ها و ابزارهای شما می‌تواند یکپارچه و همگام شود تا همکاری و همزمانی را به فراهم آورد. این در حالی است که راه‌اندازی و پیاده‌سازی آن برای هر سازمانی و با هر اندازه‌ای به سادگی انجام می‌شود. نه از اولین روز، ولی در کمتر از دو ماه می‌توانید تاثیر شبکه اجتماعی همسو را در حل بزرگترین چالش‌های سازمان خود مشاهده کنید.

در ادامه توضیحات ایشان، به دیگر قابلیت‌های شبکه اجتماعی سازمانی همسو اینطور اشاره می‌شود:

  • توانمندسازی کارکنان با رویکرد مدیریت دانش
  • تشریک مساعی
  • امکان گردش کار
  • دارا بودن پنل گفتگو (پیام رسان داخل سازمان)
  • دارا بودن ایمیل داخلی
  • پنل اعلامیه‌‍ها و اطلاعیه‌ها
  • امکان برگزاری مسابقات در جهت افزایش دانش کارکنان
  • و ...

شبکه‌های اجتماعی بسیاری در سال‌های اخیر به جهت حل یک مشکل اساسی (سهولت ارتباطات) مورد استقبال کاربران و حتی سازمان‌ها قرار گرفته است. حال تصور کنید قدرت شبکه اجتماعی سازمانی همسو را به عملیات روزانه خود اضافه کنید! همسو این ابزار قدرتمند را برای مدیریت وظایف، به اشتراک گذاری اسناد و ردیابی زمان همچنین تشریک مساعی همراه کار تیمی را با ایجاد انگیزه مانند یک خون تازه در رگ‌های سازمان جاری می‌سازد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با همسو می‌توانند به سایت همسو مراجعه کنند.

پلتفرم‌های دیگر همسو 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوران سپهر ماهان

خدمات نرم افزاری و مشاوره مدیریت سبد کامل خدمات نرم افزاری و مشاوره فناوری اطلاعات برای کسب بهترین نتایج

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]