اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970205292818719

برگزاری معارفه دوره رویا‌پردازی با حضور کیومرث‌ مرزبان در مدرسه اینورس

کد: 13970205292818719

https://goo.gl/vjD8LQ

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس معارفه دوره مستقل "رویاپردازی" را با حضور کیومرث مرزبان برگزار کرد.

برگزاری معارفه دوره رویا‌پردازی با حضور کیومرث‌ مرزبان در مدرسه اینورس
برگزاری معارفه دوره رویا‌پردازی با حضور کیومرث‌ مرزبان در مدرسه اینورس

بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، در این جلسه کیومرث مرزبان به معرفی دوره پرداخته و از دغدغه خود برای شکل‌دادن این کلاس آموزشی صحبت کرد.

وی در بخش ابتدایی، پس از معرفی خود و زمینه فعالیتش، به بیان بخشی از تجربیات خود از سفرهای خارج کشورش پرداخت و به سقف آرزوها و رویاهای افراد در ایران و تفاوت آن با افراد برخی از کشورهای دیگر نظیر هندوستان، گرجستان و مالزی اشاره کرد.

وی افزود، مردم در ایران سقف آرزوها و رویاهای خود را بسیار کوتاه می‌بینند. بزرگترین آرزوی‌شان به حل‌شدن مشکلات اقتصادی و امور روزمره محدود شده و بسیاری از آن‌ها رویای بزرگی در سر ندارند؛ درصورتی که با پرسش از افراد در فضاهای دیگر متوجه شدم که موضوع رویاپردازی و دنبال‌کردن رویاها در خارج از ایران اهمیت بسیار زیادی داشته و هنوز طرفداران زیادی دارد.

مرزبان در بخش دیگری از معارفه عنوان کرد: هدف اصلی این دوره، بیش از هر چیز، رهاکردن ذهن برای رویاپردازی است. رویاپردازی بدون محدودیت، چارچوب و به نوعی جسارت در ایده‌پردازی است.

وی در انتها افزود که این کلاس سعی دارد که با تمرین‌های مختلف از جمله تمرین‌های نگارشی و همچنین بازی‌های گروهی، از هنرجو فردی جسور و خلاق برای ایده‌پردازی و اجرای پروژه‌های هنری بسازد.

در پایان این دوره، دانشجو در زمینه نویسندگی، ایده‌پردازی، فیلمنامه‌نویسی، خلاقیت‌ذهنی، مهارت کسب خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت