اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970312298848719

معارفه رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس

کد: 13970312298848719

https://goo.gl/aDkyhk

، تهران , (اخبار رسمی): در طی سال گذشته، افراد بسیاری به صورت پیوسته پیگیر مطلع‌ شدن از زمان شروع ثبت‌نام رشته انیمیشن اینورس و در انتظار ارائه مجدد آن بودند. به علت ارتقای سطح محتوا و تغییر متُد آموزشی، در سال گذشته، ارائه مجدد رشته ممکن نشد.

معارفه رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس
معارفه رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس

این رشته در طی تمامی ماه‌های سال 96 درحال Redesign‌شدن بود و تغییرات زیادی در ساختار آن ایجاد شد. مدرسین جدیدی به این رشته پیوسته و هدف‌گذاری جدیدی برای خروجی این رشته انجام شد. اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم که بازطراحی این رشته به پایان رسیده و رشته آماده پذیرش هنرجو است. همانگونه که در اطلاع‌رسانی‌های پیش از این اعلام شد، مدرسه اینورس از این پس تنها افراد منتخب در مصاحبه حضوری را در رشته‌های خود خواهد پذیرفت.

در بازطراحی این رشته، بیش از هرچیز به خروجی محور‌بودن رشته توجه شده که به واسطه آن دانشجویان امکان تولید خروجی‌هایی هرچند کوچک ولی موثر در بدست‌ آوردن موقعیت شغلی مناسب را داشته باشند. دانشجویان پس از به اتمام‌رساندن این رشته، علاوه بر مهارت سطح بالای انیمیت، با تکیه بر دانش کسب شده از آموزش‌های رشته و با تکیه بر مطالعات و تمرینات شخصی خود، کارگردانی انیمیشن را نیز خواهند آموخت که نتیجه آن، تسلط ‌یافتن افراد به فیلم‌سازی مستقل انیمیشن خواهد بود.

مدرسین این رشته، امین حق‌شناس، محمد خیراندیش، معین صمدی، مهران ایرانلو، امیرحسام میرصادقی، فراز شانیار و مهناز سلیمان‌نژاد هستند. در ساختار جدید این رشته، امین حق‌شناس در تمامی ترم‌ها و در بازه‌های زمانی مشخصی، با عنوان Mentor رشته، در کنار دانشجویان حضور خواهد داشت.

جلسه معرفی رشته "فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی" مدرسه اینورس، در تاریخ 21 خرداد در محل مدرسه اینورس به آدرس تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خیابان نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن‌بست اول، پلاک 36 برگزار خواهد شد. حضور در این جلسه رایگان و برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. در این جلسه علیرضا اردوبادی موسس مدرسه اینورس و Mentor رشته حضور داشته و علاوه بر اعلام جزئیات رشته و عناوین درسی، در مورد اهداف این رشته و نحوه برگزاری آن توضیحات مفصلی را ارائه خواهند کرد.

در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در این جلسه معرفی رشته هستید، با توجه به محدود‌بودن ظرفیت، در اولین زمان ممکن به وبسایت مدرسه اینورس مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | هنرهای تجسمی