اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298188719

راه‌اندازی مدرسه فشن اینورس (IFS)

کد: 13970308298188719

https://goo.gl/DtpZHQ

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه اینورس هم اکنون در آستانه 10 سالگی خود، با پرورش‌دادن بیش از 7000 نفر دانشجو و با داشتن بیش از 130 مدرس، در راستای تغییر در اکوسیستم آموزش حرفه‌ای و با تمرکز بر روی ایجاد فرصت‌های شغلی تخصصی، قصد ایجاد‌کردن یک جریان جدید را دارد.

راه‌اندازی مدرسه فشن اینورس (IFS)
راه‌اندازی مدرسه فشن اینورس (IFS)

مدرسه اینورس هم اکنون در آستانه 10 سالگی خود، با پرورش‌دادن بیش از 7000 نفر دانشجو و با داشتن بیش از 130 مدرس، در راستای تغییر در اکوسیستم آموزش حرفه‌ای و با تمرکز بر روی ایجاد فرصت‌های شغلی تخصصی، قصد ایجاد‌کردن یک جریان جدید را دارد. جریانی که از سال‌های ابتدایی تاسیس اینورس تاکنون، یکی از اهداف جدی اینورس بوده اما به دلیل آماده‌نبودن بستر و شرایط لازم، به مرحله اجرا نرسیده است.

 بسیار خرسندیم که بالاخره شرایط لازم فراهم شده تا در چنین روزی، با افتخار اعلام کنیم که از امروز بصورت رسمی به حوزه Fashion Design وارد خواهیم شد. مدرسه اینورس در ماه آتی مجموعه دیگری را با نام INVERSE Fashion Design School راه‌اندازی خواهد کرد.

INVERSE Fashion Design School با آنچه که تاکنون از مدرسه اینورس شناخته‌اید تفاوت دارد و تفاوت آن، وجود‌ واحد تولید در این مجموعه است. در این آموزشگاه جدید بخشی از فضا به آموزش، بخشی به تولید و بخشی دیگر به گالری جهت فروش آثار اختصاص پیدا خواهد کرد.

تمرکز این بستر آموزشی جدید، ایجاد مجموعه برندهایی در زمینه طراحی و تولید پوشاک، زیورآلات و اکسسوری، و ارائه آن با بالاترین کیفیت به بازار است. در کنار ایجاد چنین برندهایی، دانشجویان امکان شکل‌دادن Personal Brand و شکل‌دادن اعتباری ارزشمند برای خود را نیز خواهند داشت.

Opening  مدرسه فشن اینورس، پس از ماه رمضان خواهد بود که اطلاع‌رسانی زمان دقیق آن در هفته‌های آتی، از طریق شبکه‌های اجتماعی اینورس اعلام خواهد شد.

صفحه اینستاگرام مدرسه اینورس

کانال تلگرام مدرسه اینورس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مد و لباس