اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970205292828719

برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس در اردیبهشت 1397

کد: 13970205292828719

https://goo.gl/j16gWk

، تهران , (اخبار رسمی): در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳، مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس در راستای معرفی بهتر و بیشتر هنرمندان دیجیتال، هفته‌ای را با نام هفته هنرهای دیجیتال (Inverse Digital Arts Week) را برگزار کرد. این مجموعه قصد دارد که این رویداد را مجددا در اردیبهشت‌ماه 1397 برگزار کند.

برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس در اردیبهشت 1397
برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس در اردیبهشت 1397

بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳، مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس در راستای معرفی بهتر و بیشتر هنرمندان دیجیتال، هفته‌ای را با نام هفته هنرهای دیجیتال (Inverse Digital Arts Week) را برگزار کرد.

در این هفته که با محوریت ارائه تحقیق و پژوهش برنامه‌ریزی شده بود از همه پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان فعال در هنرهای دیجیتال دعوت شد تا خلاصه‌ای از آخرین دستاوردها و دانش به‌دست آورده خود را ارائه کنند؛ علاقه‌مندان بسیاری به‌صورت حضوری و آنلاین به رویداد پیوسته و از برنامه‌ها بهره بردند.

در این برنامه، علاوه برTalkها و ورکشاپ‌ها، Challengeهای دوبعدی و سه‌بعدی گوناگونی برگزار شد که طی آن هنرمندان به‌صورت هم‌زمان به اجرای آثار مشغول شدند. همچنین هنرمندان جوان این رویداد پس از ارائه و پرزنت فعالیت‌های خود، به انتخاب حضار برگزیده شده و جوایزی را از اینورس دریافت کردند.

همچنین در این رویداد مباحثی چون کارگردانی انیمیشن، کانسپت آرت، طراحی صدا، VFX Pipeline و ۳D Pipeline  بررسی شد و هنرمندانی از شرکت‌های EA Games، Blizzard و Sledgehammer Game از طریق ویدئو کنفرانس مباحث خود را ارائه کردند.

در برنامه پیشین هنرمندانی چون علی صیفوری، امین فرامرزیان، سهیل دانش‌اشراقی، سعید رمضانی، محمدحسین عطاران، علی کیانی‌امین، کیان کیانی، سعید جلابی، سیروس پورلطیفی، امید مرادی، فرهاد نجومی، روح الله طغیانی، سیامک روشنی، آیدین آریایی‌نژاد، سهراب معتبر، رضا علوی، آرمان مقدم و سینا شعاعی حضور داشتند.

اکنون مدرسه اینورس در حال برنامه‌ریزی "هفته هنرهای دیجیتال سال ۱۳۹۷" است. این مجموعه اعلام کرده که همان‌گونه که پیش از این رویدادهای خود را در هر نوبت ارتقا داده و آنها را با کیفیت بالاتری برگزار کرده‌ایم، در این نوبت نیز شاهد تغییرات زیاد و برنامه‌های جدیدی خواهید بود. زمان‌بندی برنامه‌ها و توضیحات این رویداد در هفته‌ آتی از طریق تمامی راه‌های ارتباطی مدرسه اینورس اطلاع‌رسانی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی