اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970216294378719

مدرسه اینورس، حامی معنوی بازارچه "پرواز در دستان توست"

کد: 13970216294378719

https://goo.gl/k7WjG5

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه اینورس در راستای به انجام‌رساندن مسئولیت اجتماعی خود (CSR)، با این خیریه همگام و همراه شده و به عنوان یکی از اسپانسرهای این خیریه، هماهنگی انجام امور مرتبط با طراحی گرافیک یکی از رویدادهای این خیریه را پذیرفته است.

مدرسه اینورس، حامی معنوی بازارچه "پرواز در دستان توست"
مدرسه اینورس، حامی معنوی بازارچه "پرواز در دستان توست"

"روشنای امید" نام خیریه‌ای است که رسالت اصلی آن، یاری‌رساندن به افرادی است که با رسیدن به سن 18 سالگی، بدون داشتن شغل، تحصیلات و وضعیت مالی مناسب مجبور به ترک سازمان بهزیستی هستند. فعالیت اصلی این خیریه در مرحله اول، تهیه یک مسکن مناسب برای این افراد و در مراحل پس از آن، برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط با یافتن شغل مناسب، مستقل‌شدن و به دست‌‌آوردن آمادگی برای ورود به جامعه است. با کمک خیریه "روشنای امید" این افراد به دانشگاه وارد شده و در دوره‌های کارآموزی متناسب با مهارتشان شرکت می‌کنند.

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس در راستای به انجام‌رساندن مسئولیت اجتماعی خود (CSR)، با این خیره همگام و همراه شده و به عنوان یکی از اسپانسرهای این خیریه، هماهنگی انجام امور مرتبط با طراحی گرافیک یکی از رویدادهای این خیریه را پذیرفته است. با یاری دانشجویانی چون مهتاب حق‌الذاکرین، یاسمین میرمعز، پدرام نقیبی، پریا بدری‌مقدم و همراهی مدرس، حامد حکیمی انجام این امر امکان‌پذیر شد. مدرسه اینورس بدینوسیله از تمامی افراد نام برده و همچنین سامان خسروانی، بابت ارائه پیشنهاد بسیار سپاسگزار است.

آشنایی بیشتر با خیریه روشنای امید

این خیریه هفته آینده، در آدرس فرمانیه، نرسیده به چهارراه کامرانیه، خیابان ثروتی، پلاک یک، بازارچه‌ای را برنامه‌ریزی کرده است که درآمد آن صرف اشتغال و کارآفرینی خواهد شد.  

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این امر خیر و خرید از این بازارچه به آدرس ذکر شده رفته و یاری رسان جوانان مستعد 18ساله باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]