اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970219295028181

برگزاری پنجاه و سومین کارگاه توسعه مهارت‌های ارتباطی با مدل جهانی DISC

کد: 13970219295028181

https://goo.gl/RJmLrB

، تهران , (اخبار رسمی): پنجاه و سومین کارگاه توسعه مهارت‌های ارتباطی به صورت اختصاصی توسط شرکت رهپویان 7 در محل شرکت مهندسی آیکن برگزار شد. این دوره جهت 15 نفر از پرسنل شرکت آیکن برگزار شد.

برگزاری  پنجاه و سومین کارگاه توسعه مهارت های ارتباطی با مدل جهانی DISC
DISC

برگزاری این کارگاه در خرداد ماه و تیر ماه  بصورت عمومی و یا اختصاصی ادامه خواهد داشت

به گفته مهشاد منوچهری مسول برگزاری کارگاه‌های آموزشی شرکت رهپویان 7 ، طبق توافق انجام شده این شرکت با شرکت مهندسی آیکن  پنجاه و سومین  دوره کارگاه آموزشی  توسعه مهارت‌های ارتباطی  با مدل جهانی DISC برای 15 نفر از پرسنل شرکت آیکن در محل این شرکت برگزار شد .

وی اضافه کرد با توجه به درخواست‌های مکرر در مورد برگزاری این کارگاه و همچنین اهمیت موضوع، برگزاری این کارگاه در خرداد ماه و تیر ماه به صورت عمومی و یا اختصاصی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به کانال‌های اطلاع رسانی و یا ثبت نام در سایت شرکت از برنامه برگزاری کارگاه‌ها مطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش