اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301296758874

حضور ویکی نیکی در رویداد بین‌المللی ICT Spring

کد: 13970301296758874

https://goo.gl/LwZj8i

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه ICT Spring Europe هر ساله در ماه می (اردیبهشت) با حضور نوآورانه‌ترین استارت‌آپ‌های جهانی در حال رشد برگزار می‌شود. امسال نیز نمایشگاه ICT Spring 2018 در 15 و 16می (25 و 26 اردیبهشت) در کشور لوکزامبورگ برگزار شد.

حضور ویکی نیکی در رویداد بین المللی ICT Spring
حضور ویکی نیکی در رویداد بین‌المللی ICT Spring

هدف از برگزاری نمایشگاه ICT Spring Europe، معرفی برخی از بزرگترین برندهای فعال دنیا در زمینه تکنولوژی، بازاریابی اینترنتی، مدیریت منابع انسانی، فناوری اطلاعات و ... و همچنین مشاهده آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نوآوری‌های جهانی است.

ویکی نیکی با حضور در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خود به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین استارت‌آپ‌های ایرانی در حوزه فعالیت‌های نیکوکارانه و اقدامات بشردوستانه، با اعلام برنامه‌ها و اهداف خود مورد توجه بسیاری از مدیران و محققان بین‌المللی قرار گرفت.

با توجه به اینکه هدف دیگر برگزاری نمایشگاه ICT Spring تشویق الگوبرداری و شبکه‌سازی کسب‌و‌کارها، مدیران خلاق، محققان و استارتاپ‌ها است، ویکی نیکی امیدوار است با ایجاد روابط مستحکم و همکاری با سایر فعالان و علاقه‌مندان کار در این حوزه، به عنوان استارت آپی ایرانی، در عرصه‌های بین‌المللی مطرح و موثر واقع شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویکی نیکی

اولین سامانه ارائه خدمات در حوزه نیکوکاری و اقدامات بشردوستانه در ایران مى باشد که با هدف بالابردن کیفیت و اثربخشى خدمات در این حوزه شروع به کار نموده است. ویکى نیکى به نیکوکارانی که می‌خواهند بدانند کمک‌هاى آن‌ها در کجا و چگونه هزینه می‌شود و به دنبال تاثیرگذارى بیش‌تر در جامعه هستند، یاری می رساند. همچنین ویکی نیکی، با ارائه مشاوره و در اختیار قرار دادن زیرساخت هاى فنى مورد نیاز به موسسات خیریه به کارایى و بهره‌ورى آنان کمک می کند. ویکى نیکى نقش پل ارتباطی بین بنگاه های اقتصادی(مسئولیت اجتماعی) و موسسات خیریه معتبر را ایفا می کند. ویکی نیکی، به شرکت‌ها و بنگاه‌هاى اقتصادى، در زمینه تاثیرگذاری بیش‌تر مسئولیت‌ اجتماعی آن‌ها، راهکارهای عملی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]