اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302768874

بزرگ‌ترین شیرخوارگاه کشور ساخته شد!

کد: 13970409302768874

https://goo.gl/63bwP9

، تهران , (اخبار رسمی): شیرخوارگاه شبیر، در سال 1333 توسط نیکوکاری به همین نام وقف فرزندان بی‌سرپرست شد.

بزرگ ترین شیرخوارگاه کشور ساخته شد!
بزرگ‌ترین شیرخوارگاه کشور ساخته شد!

به گزارش ویکی نیکی طرح توسعه و نوسازی شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران از سال 95 کلید خورده بود، که در حال حاضر ساخت بنای آن به اتمام رسیده است. این شیرخوارگاه درحال حاضر نیازمند تامین مالی به منظور تجهیز ساختمان است.

به همین منظور سومین نشست مشترک مجمع خیرین کشور و سازمان بهزیستی در سال جاری با هدف بازدید از ساختمان و کمک به تامین مالی مورد نیاز برای تجهیز شیرخوارگاه، صبح روز 6 تیر 1397 در محل شیرخوارگاه شبیر در تهران با حضور اعضای هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور، مهندس کرباسیان و دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

اجرای مراسم به عهده محمدرضا کارگری، دبیر هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور بود. وی پس از خیر مقدم به حاضران و سپاسگزاری از تمامی حامیان و خیرینی که در دو سال گذشته با حمایت‌های‌شان پروژه را به این مرحله رسانده‌اند، از اهمیت توجه به مساله شیرخوارگاه‌ها و حل مشکلات مربوط به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست گفت و پس از آن برآوردی از نیازهای حال حاضر شیرخوارگاه به منظور تجهیز ساختمان اعلام داشت.

در ادامه عزیزی، مهندس و ناظر پروژه در مورد بخش‌های مختلف ساختمان به تفکیک توضیحاتی اجمالی ارائه کردند. سپس تمامی حضار برای ملاقات با کودکان شیرخوارگاه به سالن دیگری رفته و پس از آن از پروژه بازدید کردند.

درباره بنای شیرخوارگاه شوبیر

مساحت کلی این ساختمان 7100 متر است و در 4 طبقه ساخته شده است که هر طبقه 1500 متر مساحت دارد. یک طبقه زیرزمین که شامل، استخر بچه ها (با ارتفاع 80 سانتی متر)، آشپزخانه، موتورخانه، انبار و رختشورخانه است. طبقه همکف به کلینیک پزشکی اختصاص داده شده است. این کلینیک بخش‌های مختلف پزشکی از جمله گفتار درمانی، بینایی سنجی و ... را در خود جای خواهد داد. طبقه اول برای اقامت بچه‌ها در نظر گرفته شده که شامل اتاق خواب‌ها و سالن غذاخوری برای کودکان دختر و پسر است. طبقه دوم نیز به بخش اداری ساختمان اختصاص یافته است.

این شیرخوارگاه درحال حاضر نیاز به تجهیز دارد و امید است با حمایت و یاری خیرین کشور هرچه زودتر سقفی برای فرشته‌های کوچک زمینی باشد.

ظرفیت این شیرخوارگاه در حدود 200 کودک و شیرخوار بی‌سرپرست و بدسرپرست برآورد شده است که به تفکیک سن در 4 گروه قابل طبقه بندی می‌شوند:

نوزادان از بدو تولد تا 6 ماه

کودکان 6 ماه تا 2 سال

کودکان 2 تا 4 سال

کودکان 4 تا 6 سال

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویکی نیکی

اولین سامانه ارائه خدمات در حوزه نیکوکاری و اقدامات بشردوستانه در ایران مى باشد که با هدف بالابردن کیفیت و اثربخشى خدمات در این حوزه شروع به کار نموده است. ویکى نیکى به نیکوکارانی که می‌خواهند بدانند کمک‌هاى آن‌ها در کجا و چگونه هزینه می‌شود و به دنبال تاثیرگذارى بیش‌تر در جامعه هستند، یاری می رساند. همچنین ویکی نیکی، با ارائه مشاوره و در اختیار قرار دادن زیرساخت هاى فنى مورد نیاز به موسسات خیریه به کارایى و بهره‌ورى آنان کمک می کند. ویکى نیکى نقش پل ارتباطی بین بنگاه های اقتصادی(مسئولیت اجتماعی) و موسسات خیریه معتبر را ایفا می کند. ویکی نیکی، به شرکت‌ها و بنگاه‌هاى اقتصادى، در زمینه تاثیرگذاری بیش‌تر مسئولیت‌ اجتماعی آن‌ها، راهکارهای عملی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه