اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301296838861

پهبادهای Dji یا Syma ؟

کوادکوپترهای syma می‌توانند جای پهبادهای Dji را بگیرند؟

کد: 13970301296838861

https://goo.gl/5T1ywA

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی دو کمپانی مطرح در زمینه‌ی ساخت کوادکوپتر می‌پردازیم ٬ کمپانی‌های Dji و Syma و اینکه آیا کمپانی سایما می‌تواند اکثر بازار کوادکوپتر در ایران را به خود اختصاص دهد.

کوادکوپتر های syma می توانند جای پهباد های Dji را بگیرند ؟
کوادکوپترهای syma می‌توانند جای پهبادهای Dji را بگیرند؟

اگر برای فیلم‌برداری حرفه‌ای (‌برای فیلم‌های سینمایی یا آتلیه)‌ دنبال خرید کوادکوپتر هستید محصولات Dji بهترین اما برای مصارف شخصی، فیلمبرداری از طبیعت و تفریح، کوادکوپترهای سایما بهترین گزینه هستند

کمپانی DJi و سایما دو غول کوادکوپتر سازی و صنعت RC :

شاید هر وقت نام کوادکوپتر یا دیگر محصولات RC مانند هلیکوپترهای کنترلی را می‌شنوید نام دو کمپانی سایما و Dji به گوشتان بخورد. این دو کمپانی تا به امروز محصولات خارق‌العاده‌ای را وارد بازار کرده‌اند، محصولاتی که قدم بزرگی در عرصه‌ی رباتیک و تولید محصولات رادیو کنترل بوده است. 

امروزه از محصولات این دو کمپانی همچون کوادکوپتر X8 Pro سایما و کوادکوپتر اسپارک و Mavic کمپانی Dji در فیلم‌برداری هوایی (‌هلی شات)‌ بسیار استفاده می‌شود.

کوادکوپترهای سایما یا dji‌؟ کدام یک بهتر است‌؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است کاربردی که می‌خواهیم از کوادکوپتر خود داشته باشیم را به خوبی بدانیم، برای مثال می‌خواهیم برای یکی آتلیه‌ی فیلمبرداری کار کنیم یا صرفا برای دل خود به طبیعت رفته و به فیلمبرداری هوایی با کوادکوپتر دوربین‌دار یا هلی‌شات خود بپردازیم یا شاید هم بخواهیم با کنترل کوادکوپتر خود اوقات فراغتمان را پر کنیم و از تفریح هیجان‌انگیز لذت ببریم. 

برای هر یکی از کاربری‌های بالا که از کوادکوپتر خود توقع انجامش را دارید و با توجه به بودجه‌تان می توانید یکی از محصولات دو کمپانی سایما و Dji را انتخاب کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

خرید کوادکوپتر برای فیلمبرداری هوایی:

باید بدانید که کمپانی Dji محصولات خود را برای فیلم‌برداری‌های هوایی حرفه‌ای طراحی و تولید می‌کند به گونه‌ای که از کوادکوپترهای این کمپانی برای فیلم‌برداری بسیاری از فیلم‌های هالیوودی نیز استفاده می‌شود اما در مقابل کمپانی سایما محصولات خود را برای مردم عادی و با قیمتی بسیار مناسب (به گونه‌ای که همه توان خرید را داشته باشند)‌ طراحی و تولید می‌کند پس این نکته را باید به یاد داشته باشید که اگر برای مصارف شخصی و فیلمبرداری هوایی برای آتلیه شخصی خود می‌خواهید کوادکوپتر تهیه کنید کوادکوپترهای سایما برای شما به صرفه‌تر است . 

خرید کوادکوپتر برای تفریح و پرواز تفننی:

اگر می خواهید از پرواز این محصولات رادیو کنترل پر هیجان لذت ببرید و آدرنالین خونتان بالا برود بهترین راه خرید کوادکوپترهای کمپانی سایما است زیرا هیچ یکی از محصولات کمپانی dji برای تفریحات ساخته نشده‌اند در مقابل سایما طیف وسیعی از کوادکوپترهای ارزان قیمت و دوربین‌دار را دارد که مختص تفریحات رادیو کنترل شما و فیلم برداری‌های تفننی هوایی هستند. 

کوادکوپترهای تفریحی سایما از گوشی‌های هوشمند نیز پشتیبانی کرده و می‌توانید مسیر پرواز نیز برای آنها تعریف کنید، آن هم بدون پرداخت میلیون‌ها تومان پول!‌ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایما آرسی

خرید کواد کوپتر ٬‌هلیکوپتر کنترلی ٬‌ماشین کنترلی و محصولات رادیو کنترل از برند های DJi ٬ سایما ٬ WL toys ٬ چیرسون و ... با بهترین کیفیت . در هر کجای ایران که هستید از طریق وبسایت ما ( http://symarc.ir ) سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید . قیمت های ما را با وبسایت های دیگر مقایسه کنید ٬‌با اطمینان می گوییم هیچ کجا قیمت های مارا ندارد !

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح