اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970905330088861

حراج انواع کوادکوپتر در جمعه سیاه سایما آرسی

اولین جراج جمعه سیاه کوادکوپتر در ایران برگزار شد

کد: 13970905330088861

https://goo.gl/ZXnvM4

، تهران , (اخبار رسمی): اولین جراج جمعه سیاه کوادکوپتر در ایران توسط فروشگاه اینترنتی سایما آرسی در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد و محصولاتی همچون کوادکوپتر های محبوب کمپانی های dji و سایما با قیمت‌هایی پایین‌تر از هر فروشگاه دیگری در این حراج به فروش رسیدند.

اولین جراج جمعه سیاه کوادکوپتر در ایران
حراج ویژه ی کوادکوپتر تلو کمپانی dji در جمعه سیاه سایما آرسی

حراج جمعه سیاه کوادکوپتر سایما آرسی برای اولین بار در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد و در این حراج محصولاتی همچون کوادکوپتر تلو کمپانی dji و کوادکوپتر x8pro دارای بالاترین درصد تخفیف (به ترتیب ۲۹ و ۳۳ درصد) بودند که تنها در حراج جمعه سیاه وب‌سایت سایما آرسی می‌توانستید این محصولات را با این قیمت تهیه کنید.

قیمت‌های حراج جمعه در وب‌سایت سایما آرسی از پایین‌ترین قیمت‌های محصولات تفریحی رادیوکنترل در ایران محسوب می‌شدند. 

کوادکوپتر تلو (Dji Tello) با تخفیف ۲۹ درصدی در حراج جمعه سیاه:

پهباد tello یکی از ارزان‌ترین پهبادهای کمپانی dji به حساب می‌آید و دارای سنسورهای فراوان، دوربین با کیفیت بسیار بالا، کنترل با گوشی موبایل هوشمند و تبلت و … است. کوادکوپتر تلو یکی از با کیفیت‌ترین مولتی روتورهای آماتور جهان به حساب می‌آید .به دلایل بالا سایما آرسی بر آن شد تا این محصول فوق‌العاده را با نهایت تخفیف (۲۹ درصد تخفیف) در حراج جمعه سیاه عرضه کند و با تخفیف بالای کوادکوپتر تلو با استقبال خوب مشتریان برای خرید این محصول مواجه شد. 

حراج قطعات یدکی کوادکوپتر در جمعه سیاه سایما آرسی: 

علاوه بر کوادکوپترهای محبوب، در این حراج انواع قطعات یدکی کوادکوپتر را با بیشترین تخفیف برای فروش قرار داده شده بود، قطعاتی همچون موتور کوادکوپتر، پره‌ها و ملخ‌ها، انواع باتری پهبادها و ... 

از این رو در جمعه سیاه مشتریان می‌توانستند با پایین‌ترین قیمت قطعات یدکی کوادکوپتر خود را همراه با پهباد دلخواه‌شان از هر کجای ایران خریداری کنند. 

تخفیف‌های همیشگی کوادکوپتر در سایما آرسی: 

در فروشگاه اینترنتی سایما آرسی همیشه هر کالایی قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار دارد و نه تنها کوادکوپتر، بلکه بقیه محصولات فروشگاه سایما آرسی در تخفیف همیشگی هستند. 

ارسال سفارشات کمتر از ۲۴ ساعت در کل ایران: 

مشتریانی که برای خرید کوادکوپتر به فروشگاه سایما آرسی مراجعه می‌کنند پس از ثبت سفارش در کمتر از ۲۴ ساعت کالای خریداری شده آنها تحویل پست می‌شود و در کمتر از ۷۲ ساعت (بسته به نوع پست)‌ کالا در هر کجای ایران به دست‌شان خواهد رسید.

مشتریان تهرانی نیز اگر سفارش خود را تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت کنند همان روز محصول برای‌شان ارسال خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایما آرسی

خرید کواد کوپتر ٬‌هلیکوپتر کنترلی ٬‌ماشین کنترلی و محصولات رادیو کنترل از برند های DJi ٬ سایما ٬ WL toys ٬ چیرسون و ... با بهترین کیفیت . در هر کجای ایران که هستید از طریق وبسایت ما ( http://symarc.ir ) سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید . قیمت های ما را با وبسایت های دیگر مقایسه کنید ٬‌با اطمینان می گوییم هیچ کجا قیمت های مارا ندارد !

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | حراج و تخفیف