اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304848861

چگونگی کوادکوپتر مناسب خود را پیدا کنیم

خرید کوادکوپتر مناسب

کد: 13970424304848861

https://goo.gl/oMnPZh

، تهران , (اخبار رسمی): اگر بار اولی است که وارد این تفریح هیجان‌انگیز شده‌اید بهتر است تمام بودجه خود را اختصاص نداده و از میان کوادکوپترهای تفریحی آموزشی یکی را انتخاب کنید و اگر حرفه‌ای هستید بهتر است از میان کوادکوپترهای دوربین‌دار با فناوری gps و گیمبال چند محوره پهباد خود را انتخاب کنید.

خرید کوادکوپتر مناسب
خرید کوادکوپتر ایده آل

در این نوشته به خواننده برای خرید کوادکوپتر ایده‌آل راهنمایی ارائه می‌شود تا پس از خواندن این متن بتوانند بهترین کوادکوپتر را با بودجه‌شان خریداری کنند

برای چه به خرید کواد کوپتر روی آورده‌اید ؟

شاید این نخستین سوالی باشد که از مشتریان پرسیده می‌شود، تا با توجه به خواسته آن‌ها از خرید کواد کوپتر، راهنمایی جامع‌تر و بهتری ارائه شود.

اکثر مشتریان برای گذراندن اواقات فراغت و تفریح به خرید کوادکوپتر روی می‌آورند و تا به حال تجربه‌ی کنترل پهبادهای ۴ موتوره را نداشته‌اند و یا قصد هدیه دادن کوادکوپتر به فردی را دارند که او نیز تجربه‌ای از کنترل این محصولات ندارد.

اگر تازه کار هستید و برای اوقات فراغت خود به خرید کوادکوپتر روی آورده‌اید:

در اینجا باید گفته شود که به یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات ورود کرده‌اید که البته نسبتا هم گران است!

از این جهت بهتر است ابتدا در دسته کواد کوپترهای تفریحی آموزشی دنبال پهباد مورد نظر خود بوده و فعلا دنبال گزینه‌های گران قیمت و یا دوربین‌دار نروید زیرا امکان خراب شدن کوادکوپترهایی که صرفا برای تفریح و آموزش ساخته شده‌اند به دلیل بدنه‌ی قوی و نسبتا ضد ضربه‌ای که دارند بسیار پایین‌تر از پهبادهای حرفه‌ای‌تر است.

قصدتان از خرید کوادکوپتر، فیلمبرداری هوایی است؟

اگر می‌خواهید مانند فیلم بردارهای حرفه‌ای تصاویر هوایی با کیفیتی را ثبت کنید و تجربه در هدایت مولتی روتورها ندارید بهتر است ابتدا هدایت پهبادها را با تهیه‌ی نمونه‌های ارزان و بدون دوربین بیاموزید چرا که لازمه ی یک فیلمبرداری بدون نقص با کوادکوپتر، هدایت صحیح و بدون نقص آن است.

اگر با کنترل کوادکوپترها آشنایی دارید بهتر است برای شروع به دنبال کوادکوپترهای دوربین دار (هلی شات)‌هایی که سایز کوچکی دارند رفته تا بتوانید به منظور تمرین و امتحان، آن‌ها را در محیط‌های بسته مانند منزل هدایت کنید، همزمان از ارسال لحظه‌ای تصویر استفاده کرده و مهارت‌های فیلم‌برداری را تصحیح کنید.

حرفه‌ای هستید و برای فیلم‌برداری هوایی به دنبال خرید کوادکوپتر آمده‌اید؟

در این زمینه باید گفته شود که هرچه بیشتر هزینه کنید محصول قوی‌ت، دقیق‌تر و در نتیجه فیلم‌های بسیار با کیفیت و با ثبات‌تری خواهید گرفت برای همین باید به بودجه‌ی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و به موارد زیر دقت کنید:

خرید کوادکوپترهای دارای GPS:

باید بدانید هلیشات‌هایی که دارای gps هستند به دلیل دارا بودن این فناوری قیمت بالای ۱ میلیون تومان داشته و دقت بسیاری به هدایت پهباد می‌بخشند و کوادروتوری که دارای GPS نباشد عملا یک مدل تفریحی بوده و نمی‌تواند نیازهای شما را از فیلمبرداری هوایی به خوبی رفع کند. از این جهت اکثر کوادکوپترهای دوربین‌دار بالای ۱ میلیون تومان دارای  سنسور GPS دقیق هستند. بهتر است برای خرید کوادکوپتر دارای GPS به محدوده‌ی پرواز و نیازهای خود نظیر پرواز دقیق و یا بازگشت به خانه توجه کنید.

وجود گیمبال‌های دقیق چند محوره در کوادکوپتر:

یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب هلیشات وجود گیمبال‌ها (لرزشگیر دوربین) چند محوره است هرچه کیفیت گیمبال موجود در کوادکوپتر دوربین‌دار بالاتر باشد لرزش در فیلم‌ها کمتر و در نهایت فیلمی شفاف و واضح خواهید داشت.

دارا بودن محورهای متعدد در گیمبال‌ها نیز از نکاتی است که توجه به آن‌ها حائز اهمیت است، اگر گیمبالی تک محوره باشد یعنی حین فیلم برداری می‌توانید دوربین را در یکی از محورهای چپ و راست یا بالا و پایین حرکت دهید و اگر دو محوره باشد یعنی می‌توانید دوربین را در هر ۴ جهت چپ  و راست و بالا  و پایین حرکت دهید.

علاقه‌مندان به خرید کوادکوپتر از هر نمونه‌ای می‌توانند به فروشگاه سایما آرسی مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایما آرسی

خرید کواد کوپتر ٬‌هلیکوپتر کنترلی ٬‌ماشین کنترلی و محصولات رادیو کنترل از برند های DJi ٬ سایما ٬ WL toys ٬ چیرسون و ... با بهترین کیفیت . در هر کجای ایران که هستید از طریق وبسایت ما ( http://symarc.ir ) سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید . قیمت های ما را با وبسایت های دیگر مقایسه کنید ٬‌با اطمینان می گوییم هیچ کجا قیمت های مارا ندارد !

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح