اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971017338768861

کوادکوپتر x25pro سایما یا Tello از DJi ؟

مقایسه هلی‌شات‌های دو کمپانی سایما و Dji

کد: 13971017338768861

https://goo.gl/EhkaZi

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله مقایسه‌ای میان دو کوادکوپتر با قابلیت‌های مشابه اما از دو کمپانی متفاوت انجام خواهد شد و قابلیت‌های این دو پرچم‌دار زیر ذره‌بین خواهد رفت.

کوادکوپتر x25pro سایما یا Tello از DJi ؟
مقایسه هلی‌شات‌های دو کمپانی سایما و Dji

کوادکوپتر x25pro یکی از محصولات پر سر و صدای کمپانی محبوب و قدیمی Syma (سایما) بوده که به دلیل دارا بودن قابلیت‌های کاربردی و قیمت مناسب، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده در مقابل کوادکوپتر تلو (Tello) از کمپانی معروف Dji وجود دارد که اولین تجربه کمپانی دی جی آی در ساخت کوادکوپترهای تفریحی محسوب می‌شود. 

افرادی که قصد خرید کوادکوپتر با قیمت مناسب و قابلیت‌های فراوان دارند در این مقاله با قابلیت این دو پهباد می‌توانند آشنا شوند.

قابلیت GPS:

یکی از قابلیت‌های کاربردی برای یک هلی‌شات دارا بودن GPS است که کوادکوپتر x25pro این قابلیت را دارا بوده اما کواد تلو از آن محروم است. کواد x25pro به واسطه داشتن قابلیت جی‌پی‌اس می‌تواند با زدن یک دکمه بر روی رادیو کنترل به صورت کاملا دقیق به محل اولیه پرواز بازگردد و به صورت خودکار بنشیند. 

کیفیت دوربین کوادکوپتر:

هر دوی این محصولات دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و کیفیت فیلمبرداری تقریبا یکسانی دارند، کوادکوپتر x25pro قادر است تا تصویر را بر روی اپلیکیشن مخصوص کمپانی سایما به صورت زنده ارسال کند و کوادکوپتر تلو نیز همین قابلیت را برای اپلیکیشن مخصوص dji دارد. 

رادیو کنترل و هدایت: 

هر دو این محصولات توسط گوشی موبایل و تبلت قابلیت کنترل شدن را دارند اما لازمه کنترل با گوشی‌های هوشمند داشتن ارتباط قوی WiFi بوده که نهایت تا برد ۱۰۰ متر (در محیط‌های باز)‌ امکان کنترل می‌دهد. اما در این میان کوادکوپتر x25pro دارای یک رادیو کنترل جداگانه با فرکانس 2.4 گیگاهرتز بوده که تا ۲۰۰ متر برد مفید و ارتباط پایدار دارد و در بالای آن گیره‌ای برای نگه‌داری موبایل قرار داده شده است. 

باتری و مدت زمان پرواز:‌

هر دو این محصولات از باتری لیتیوم پلیمری با قابلیت ۱۳ دقیقه پرواز برخوردار بوده ولی باتری کوادکوپتر x25pro از نوع 7.4 ولت با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر است که نسبت به باتری کوادکوپتر تلو (۳.۸ ولت و ۱۱۰۰ میلی آمپر) از ولتاژ و ظرفیت بالاتری برخوردار است اما در عمل هر دو مدت زمان پرواز یکسانی را به شما می‌دهند. 

برنامه‌ریزی مسیر پرواز: 

از جمله قابلیت‌های کوادکوپتر x25pro می‌توان به برنامه‌ریزی مسیر پرواز به وسیله اپلیکیشن مخصوص syma اشاره کرد که کوادکوپتر تلو از آن محروم است. با این قابلیت می‌توان مسیر پرواز دلخواه را بر روی صفحه گوشی یا تبلت خود رسم کرده و کوادکوپتر به صورت خودکار آن مسیر را می‌پیماید. 

ابعاد و کیفیت بدنه: 

کمپانی Dji سعی کرده تا ابعاد کوادکوپتر Tello را کوچک نگه دارد و دوربین را در داخل آن جایگذاری کند اما در x25pro دوربین در زیر کوادکوپتر و خارج از بدنه نصب شده به همین جهت ابعاد x25pro بزرگتر از تلو است. 

ابعاد بزرگ x25pro موجب شده تا بتوان از آن در خارج از منزل و در برابر باد نسبتا ملایم استفاده کرد و همین‌طور ابعاد کوچک تلو آن را برای پرواز در محیط‌های کوچک و پر از موانع سازگار کرده است. 

کیفیت ساخت هردو را می‌توان عالی دانست چرا که از پلاستیک فشرده در ساخت هر دوی این محصولات استفاده شده است . 

قابلیت‌های جانبی:‌

هر دو این محصولات دارای قابلیت‌هایی همچون هدلس مود، تیک آف و لندینگ خودکار و تثبیت ارتفاع بوده که از جمله ویژگی‌های ابتدایی هر کوادکوپتر دوربین دار (هلیشات) است. 

کوادکوپتر x25pro دارای شیار کارت حافظه جهت دخیره ویدیوها و تصاویر بر روی کارت حافظه است که تلو از آن محروم است، در مقابل کوادکوپتر تلو دارای لرزش‌گیر دوربین داخلی بوده که این لرزش‌گیر در x25pro همان پایه اتصال دهنده دوربین به کواد است. 

جمع بندی: 

هر دو این محصولات قابلیت‌های یک کوادکوپتر خوب جهت فیلمبرداری تفریحی را دارا هستند اما پیشینه کمپانی سایما در ساخت کوادکوپترهای تفریحی بسیار گسترده‌تر از کمپانی تلو است و هم چنین سایما در این کوادکوپتر از قابلیت کاربردی GPS استفاده کرده که خود از بزرگترین برتری‌های یک هلی‌شات محسوب می‌شود و اگر بخواهید با توجه به بودجه خود تصمیم به خرید بگیرید کوادکوپتر x25pro بسیار اقتصادی‌تر از کوادکوپتر تلو است. 

علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت سایما آرسی مراجعه کرده و یکی از این دو محصول را خریداری کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایما آرسی

خرید کواد کوپتر ٬‌هلیکوپتر کنترلی ٬‌ماشین کنترلی و محصولات رادیو کنترل از برند های DJi ٬ سایما ٬ WL toys ٬ چیرسون و ... با بهترین کیفیت . در هر کجای ایران که هستید از طریق وبسایت ما ( http://symarc.ir ) سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید . قیمت های ما را با وبسایت های دیگر مقایسه کنید ٬‌با اطمینان می گوییم هیچ کجا قیمت های مارا ندارد !

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]