اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970303297298803

در انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی با مرکزخدمات حوزه‌های علمیه مازندران صورت خواهدگرفت

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 2000 نفر از طلاب و خانواده‌های آنها

کد: 13970303297298803

https://goo.gl/SRCAHz

، ساری , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران منعقد شد.

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 2000 نفر از طلاب و خانواده‌های آنها
ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 2000 نفر از طلاب و خانواده‌های آنها

براساس این یادداشت همکاری ارائه آموزش‌های مهارتی توسط مراکزآموزش فنی‌و‌حرفه‌ای دولتی و خصوصی خواهد بود و در صورتی‌که معرفی‌شدگان دردوره‌های مراکز طبق تقویم سالانه شرکت نمایند آموزش رایگان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان مازندران، در این مراسم که با حضور سید حسین درویشی سرپرست اداره آموزش فنی و‌حرفه‌ای استان مازندران و حجت‌الاسلام جواد فلاح ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران برگزار شد، طرفین به استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مباحث آموزشی طلاب و خانواده‌های آنان تأکید کردند.

درویشی با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه گفت: توانمندسازی طلاب و خانواده‌های آنها با آموزش‌های مهارتی بر اساس استانداردها و شایستگی‌های آموزشی و شغلی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور صورت خواهد گرفت و در این راه استفاده از ظرفیت‌های دو طرف جهت برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای حائز اهمیت است.

وی نقش روحانیون در فرهنگ‌سازی و ترویج مسائل اجتماعی در بین آحاد مردم شهرها و روستاها در طول سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان کلیدی دانست و تصریح کرد: بهره بردن از این توان بالقوه طلاب جهت توسعه و ترغیب فرهنگ مهارت‌آموزی موضوع دیگر این یادداشت همکاری خواهد بود.

و سرپرست اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مازندران پیرامون نحوه اجرای این تفاهم‌نامه گفت: براساس این یادداشت همکاری ارائه آموزش‌های مهارتی توسط مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای دولتی و خصوصی خواهد بود و در صورتی‌که معرفی‌شدگان در دوره‌های مراکز طبق تقویم سالانه شرکت نمایند آموزش رایگان است در غیر این صورت با هماهنگی کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اجرای دوره‌های آموزشی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد با تخفیف 50 در صد انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین فلاح ضمن تقدیر از اجرای دقیق و پ رثمر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تفاهم‌نامه گذشته، اظهار کرد: 7 هزار طلبه در استان مازندران تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قرار دارند که با احتساب خانواده‌های آنها بیش از 20 هزار نفر خواهند شد و هدف اصلی این مرکز خدمات، توانمندسازی طلاب و خانواده‌های آنان جهت خودکفایی و ارتقای وضعیت معیشتی آنان است.

وی در اجرای این تفاهم‌نامه همکاری، ارائه آموزش‌های بازار محور مبتنی بر مشاغل خانگی را خواستار شد تا در این مسیر با دریافت تسهیلات لازم گام مؤثری جهت ایجاد اشتغال تولید محور و خدماتی اشتغال آنان برداشته شود.

شایان‌ذکر است : این تفاهم‌نامه از تاریخ 22/02/1397 الی 29/12/1397 دارای اعتبار بوده و در پایان مدت یادشده در صورت توافق طرفین قابل‌ ویرایش ،بازنگری و تمدید خواهد بود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش