اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621316088803

مسابقات ورزشی کارکنان منطقه یک سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پایان یافت

کد: 13970621316088803

https://goo.gl/FgMeJJ

، ساری , (اخبار رسمی): اولین دوره مسابقات ورزشی منطقه 1 سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشورکه به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و دارت به کار خود پایان داد.

مسابقات ورزشی کارکنان منطقه 1 سازمان آموزش فنی و حرفه ای به کارخودپایان داد
مسابقات ورزشی کارکنان منطقه یک سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پایان یافت

تیم مازندران در مسابقه فوتسال، تیم گلستان در مسابقات والیبال و تنیس روی میز قهرمان منطقه 1 سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران، سید حسین درویشی مدیرکل این دستگاه در مراسم اختتامیه که با حضور تمامی ورزشکاران در رستوران مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هتل‌داری ساری برگزار شده بود ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: این مسابقات در مناطق هشت‌گانه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به طور همزمان برگزار شد که هر منطقه قهرمان خود را شناخت و به زودی جهت انجام مسابقات کشوری به استان البرز، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربیت مربی کرج اعزام خواهند شد تا پس از انجام مسابقات، قهرمان کشوری شناخته شود.

وی ادامه داد: در جریان بسیاری از مسابقات که در این منطقه برگزار شد حاضر شدم و تعصب و غیرت را در یکایک همکاران ورزشکار مشاهده کردم، جا دارد از تمامی شرکت‌کنندگان سپاسگزاری کنم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار داشت: ورزشکاران همکار و تیم‌های ورزشی منطقه یک در سنوات پیشین از سطح بالاتری در مسابقات نهایی نسبت به دیگر مناطق کشور قرار داشته‌اند که امیدوار هستم در جریان مسابقات کشوری تیم‌های منتخب این منطقه به مقام قهرمانی دست یابند.

درویشی افزود: برد و باخت ذات مسابقات ورزشی است. اما؛ هدف نشاط، شادابی، تقویت روحیه و تجدید قوای جسمانی و روحی است که در فضای صمیمی و دوستانه حاکم در میان همکاران و بر این مسابقات به دست می‌آید.

در ادامه سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان که خود به عنوان بازیکن والیبال در این دوره از مسابقات شرکت داشت به نمایندگی از بازیکنان در سخانی کوتاه ضمن تشکر از مهمان نوازی همکاران مازندران گفت: امید است این مسابقات استمرار داشته باشد و این استمرار موجب افزایش نشاط و بهره‌وری در میان همکاران می‌شود.

حسینی طلب ادامه داد: امید است با این نشاط و همدلی بتوان کار خود را بهتر از گذشته انجام دهیم و همه اعتقاد داریم که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در بسیار از کارها موثر باشد.

در پایان به نفرات برتر جوایز و لوح یادبودی اهداء شد. لازم به ذکر است تیم مازندران در مسابقه فوتسال، تیم گلستان در مسابقات والیبال و تنیس روی میز قهرمان منطقه 1 سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تازه‌های ورزش