اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320828803

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل:

با آموزش‌های مهارتی، زمینه اشتغال فراهم وفردبه طورمستقیم واردبازارکارمی شود

کد: 13970717320828803

https://goo.gl/8gFhJp

، ساری , (اخبار رسمی): روز گذشته سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران و هیات همراه با قربانعلی ولیپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل دیدار و گفتگو کردند.

باآموزش های مهارتی، زمینه اشتغال فراهم وفردبه طورمستقیم واردبازارکارمی شود
با آموزش‌های مهارتی، زمینه اشتغال فراهم وفردبه طورمستقیم واردبازارکارمی شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران؛ ولیپور اظهار داشت: هدف ما توسعه بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد است. با توجه به اینکه در بابل نزدیک به 100 آموزشگاه آزاد آموزش فنی وحرفه‌ای وجود دارد از این پتانسیل می‌توان به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با خوب ارزیابی کردن فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در استان و شهرستان خاطر نشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بابل کاملاً با برنامه پیش می‌رود که این امر جای تقدیر دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل افزود: باید مشاغل و رشته‌هایی که مورد نیاز شهرستان است نیازسنجی شود تا با آموزش و ارتقای مهارت جوانان این شهرستان، زمینه‌های ایجاد اشتغال برای آن‌ها در منطقه فراهم شود و به طور مستقیم وارد بازار کار شوند.

ولیپور یادآور شد: مسئولان باید تمام تلاش خود را بکنند تا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهادینه و فرهنگ مهارت‌آموزی بین همه اقشار به خوبی گسترش یابد.

در ادامه درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: ایجاد بستر مناسب برای آموزش و توسعه فضای آموزشی صنعت‌گران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به وجود نیروهای انسانی موفق و کارآمد در این شهرستان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران گام‌های موثری جهت آموزش در محیط کار واقعی برداشته و شروع این کار در سال 97 به نحو مطلوبی آغاز شده است.

درویشی ادامه داد: سعی داریم تا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را براساس تقاضای مردم و مخاطبان توسعه دهیم و در این راه با کمک و ورود خیرین مهارت آموزی؛ امید است بتوان بخش مهمی از مشکلات تجهیز کارگاه‌ها را مرتفع نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش