اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970718321018803

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مازندران گفت:

علاوه بر دانایی باید وارد عرصه توانایی و مهارت آموزی شد

کد: 13970718321018803

https://goo.gl/Yy7QAf

، ساری , (اخبار رسمی): مراسم تودیع و معارفه ذی‌حساب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با حضور مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اقتصاد و دارایی مازندران در دفتر کار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار شد.

علاوه بر دانایی باید وارد عرصه توانایی و مهارت آموزی شد
علاوه بر دانایی باید وارد عرصه توانایی و مهارت آموزی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران؛ موسی قاسم پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مازندران گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی ایران فاقد مهارت هستند به همین خاطر کارشناسان و پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که علاوه بر دانایی باید وارد عرصه توانایی و مهارت آموزی شد و این امر مهم بر عهده سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران افزود: جابجایی مدیران و ذی‌حسابان از منظر اقتصاد و دارایی‌شان نظارت را بالا می‌برد و کیفیت نظارت افزایش می‌یابد. وجود ذی‌حساب در دستگاه‌های اجرایی جهت اطمینان خاطر از نظارت دستگاه‌های مربوطه است و این امر برای مدیران بسیار خوب بوده که خوشبختانه اقتصاد و دارایی استان مازندران در این حوزه بسیار خوب عمل کرده و در سطح کشور موفق بوده است.

در ادامه سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را بی منت و به صورت رایگان به تمامی افراد جامعه ارایه می‌کند و تمامی مسئولان بر این امر تاکید دارند و به همین علت انتظارات و توقع جامعه نسبت به این سازمان بالا است.

وی افزود: کسب تمامی مقام‌ها و رتبه‌ها در سطح استانی و ملی مرهون زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان این اداره کل است و این امر نشان‌دهنده همکاری بیش از پیش نیروها با ذی‌حسابان و عوامل پشتیبانی اداره کل در منطقه است.

درویشی در پایان از زحمات سعید امیر سلیمانی، ذیحساب قدیم تقدیر و تشکر کرد و برای عباس نادری ذی‌حساب جدید آرزوی توفیق کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش