اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316308803

مدیرکل حرفه آموزی و کارآفرینی کمیته امدادامام خمینی (ره) کشور خبر داد:

تخصیص2500میلیارد تومان جهت وام اشتغال کارآموزان آموزش فنی‌وحرفه‌ای تحت پوشش

کد: 13970624316308803

https://goo.gl/WY5Nqp

، ساری , (اخبار رسمی): نشست مشترک مدیرکل حرفه آموزی و کارآفرینی کمیته امداد کشور به همراه مدیرکل و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران برگزار شد.

تخصیص2500میلیاردتومان جهت وام اشتغال کارآموزان آموزش فنی وحرفه ای تحت پوشش
تخصیص2500میلیارد تومان جهت وام اشتغال کارآموزان آموزش فنی‌وحرفه‌ای تحت پوشش

خوشبختانه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای از آموزش حجمی به سمت آموزش‌های مورد نیاز بازارکار و براساس سفارش بازار پیش می‌رود که روند خوب و رو به رشدی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، میرعلی حق گویان، مدیرکل حرفه آموزی و کارآفرینی کمیته امداد کشور گفت: خوشبختانه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از آموزش حجمی به سمت آموزش‌های مورد نیاز بازارکار و براساس سفارش بازار پیش می‌رود که روند خوب و رو به رشدی است. این اقدام نشان‌دهنده آن است که این سازمان توانسته بازار و نیاز آن را به درستی درک کند و آموزش‌های مهارتی را مطابق نیاز ارایه دهد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال در کشور به افراد تحت پوشش دارای مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای 2500 میلیارد تومان وام اختصاص داده که افراد جهت برخورداری از این وام‌ها حتماً باید دارای مهارت فنی باشند. با توجه به نیاز بازار کار و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که منطبق بر نیاز بازار کار ارایه می‌شود افراد بلافاصله پس از آموزش جذب بازار کار می‌شوند و در همین راستا هر بنگاهی که از افراد آموزش دیده تحت پوششمان استفاده کند ضمن پرداخت 20 میلیون تومان وام به ازای هر نفر، %20 از بسته حمایتی بیمه‌ای برخوردار می‌شود.

در ادامه رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی افراد در حوزه ایجاد کسب و کار و شغل است تا بتوانند از مشکل و آسیب خارج شوند.

وی اظهار داشت: مهارت آموزی موجب خودشکوفایی خانواده‌ها می‌شود و آنان به واسطه توانایی که با مهارت‌آموزی به دست خواهند آورد از فقر رهایی می‌یابند. بیشتر افراد تحت پوشش این اداره (کمیته امداد) به این موضوع اذعان دارند که با مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از بند فقر رها شده و وضعیت مطلوب‌تری در امرار معاش دارند.

نوروزی ادامه داد: مهارت توانایی وانرژی مثبتی به جامعه و افراد نیازمند می‌دهد. از این رو تلاش تمامی کارکنان در کمیته امداد استان بر سوق دادن افراد تحت پوشش جهت کسب مهارت است.

همچنین سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران بیان داشت: همه نگاه‌ها به سمت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای معطوف شده است . این سازمان کیفیت آموزش‌های مهارتی را بر کمیت ترجیح داده و سعی دارد با استمرار مطالعه و پژوهش، آموزشی را به افراد ارایه دهد که مطابق با نیاز بازار کار و در نهایت منجر به اشتغال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش