اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970304297398558

ارتقا و بهینه‌سازی سایت رسانه دیجیتال شهر 

کد: 13970304297398558

https://goo.gl/UKD6EP

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید رسانه دیجیتال شهر  از  1397/3/5 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت رسانه دیجیتال شهر 
اولین قسمت از سایت

به گزارش روابط عمومی رسانه دیجیتال شهر، وب‌سایت این شرکت فعال در حوزه IT از تاریخ 1397/3/5 به روز رسانی می‌شود و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس connectit.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های تعرفه‌ها و توضیحات مجموعه خدمات به فهرست وب‌سایت اضافه و مشاهده‌ کلیه امکانات و خدمات قابل ارائه برای مخاطبان میسر شده است.

رئس هیئت مدیره رسانه دیجیتال شهر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مخاطبان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ساده‌سازی بیان فرآیند مجموعه خدمات برای عموم کاربران در اولویت طراحی این وب‌سایت بوده است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت بر شمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال رونمایی از روش نوین ثبت‌نام افراد در این مجموعه خدمات هستیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانکتیت - Connectit

کانکتیت سامانه‌ای است که به واسطه قرارگرفتن یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران و یا اسکن یک QRکد می تواند علاوه بر کنترل هوشمند اینترنت، ارائه خدمات و تبلیغات دیجیتال را بر روی بستر وای فای و بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری فراهم سازد. در این روش پس از اتصال کاربران به وای فای و یا اسکن QRکد، صفحه‌ی کانکتیت در لحظه نمایش داده می شود. www.connectit.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]