اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970705318868558

اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ اصفهان

حضور کانکتیت در اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ استان اصفهان

کد: 13970705318868558

https://goo.gl/Adv5JH

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ از تاریخ 3 تا 6 مهر ماه واقع در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود که در این میان کانکتیت به عنوان تنها شرکتی که در حوزه وای فای فعالیت دارد، شرکت کرد.

حضور کانکتیت در اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ استان اصفهان
حضور کانکتیت در اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ استان اصفهان

کانکتیت تنها پلتفرم مدیریت اینترنت، تبلیغات و بازاریابی بر بستر وای فای است که در اولین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و استارتاپ استان اصفهان حضور پیدا کرده تا به معرفی محصول خود بپردازد

کانکتیت تنها «پلتفرم مدیریت اینترنت، تبلیغات و بازاریابی بر بستر وای فای» است که در اولین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و استارتاپ استان اصفهان حضور پیدا کرده تا به معرفی محصول خود بپردازد.

این نمایشگاه توسط شبکه پژوهش استان اصفهان و در تاریخ 3 تا 6 مهر ماه از ساعت 15 الی 21 برگزار می‌شود. نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه با تاکید بر فناوری، به عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری، به عنوان به کارگیری ایده‌های نوین فعالیت می‌کند. با توجه به فقدان نمایشگاه‌های بین‌المللی مناسب در کشور که دربرگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری و نوآوری اصفهان (StartExpo) بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدف‌گذاری کرده است، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نو و استارتاپ‌ها است. نمایشگاه استارتکس تلاش می‌کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آنها متصل کند، فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی کند، سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا کند، مخاطبان تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده‌ای از نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گردهم آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند به غرفه شرکت کانکتیت واقع در سالن نقش جهان، شماره C17 مراجعه کنند و از نزدیک با دستاوردهای این شرکت آشنا شوند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانکتیت - Connectit

کانکتیت سامانه‌ای است که به واسطه قرارگرفتن یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران و یا اسکن یک QRکد می تواند علاوه بر کنترل هوشمند اینترنت، ارائه خدمات و تبلیغات دیجیتال را بر روی بستر وای فای و بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری فراهم سازد. در این روش پس از اتصال کاربران به وای فای و یا اسکن QRکد، صفحه‌ی کانکتیت در لحظه نمایش داده می شود. www.connectit.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]