اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970529312518558

گزارشی تحلیلی پیرامون الکامپ 97

کد: 13970529312518558

https://goo.gl/9kpkme

، اصفهان , (اخبار رسمی): الکامپ بزرگترین رویداد IT کشور است که در آن به روزترین تکنولوژی‌های روز ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

گزارشی تحلیلی پیرامون الکامپ 97
الکامپ 97

بیش از ۳۷۶ استارتاپ در قسمت الکامپ استارز شرکت کردند و فضای اختصاص داده شده به الکامپ استارز-الکامپ گیم بیش از ۷ هزار متر مربع بود

نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم امسال با شعار «پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» در تاریخ ۶ تا ۹ مرداد ماه ۱۳۹۷ در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که بزرگترین آوردگاه IT و ICT کشور محسوب می‌شود. شرکت‌های کوچک استارتاپی بیش از پیش آماده‌تر و جذاب‌تر از شرکت‌های بزرگ حاضر شدند. بیش از ۳۷۶ استارتاپ در قسمت الکامپ استارز شرکت کردند و تعداد ۸۰ شرکت آن در قسمت الکامپ پیچ به ارائه‌ی کسب و کار خود پرداختند. امسال هم مانند ۳ سال گذشته این نمایشگاه به ریاست سازمان صنفی رایانه‌ای کشور و در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع برگزار شد که فضای اختصاص داده شده به الکامپ استارز-الکامپ گیم بیش از ۷ هزار متر مربع بود.

با توجه به اولین حضور استارتاپ کانکتیت و ارائه‌ی اولین پلتفرم جامع وای‌فای مارکتینگ ایران در گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، قرار بر آن شد تا تجربه‌های این مجموعه به اشتراک گذاشته شود.

ابتدا یادآوری چند نکته الزامی است:
۱-نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه حوزه IT و ICT کشور محسوب می‌شود.
۲-فضای کسب و کار شهر تهران نسبت به شهرستان‌ها بسیار متفاوت است. به خصوص اگر یک استارتاپ در شهرستان مستقر و قصد حضور در این نمایشگاه را داشته باشد، باید بداند که  نسبت هزینه‌ها در تهران به نسبت دیگر شهر‌ها بسیار متفاوت است (هزینه سفر از شمال به جنوب شهر در اصفهان با اسنپ ۹/۰۰۰ تومان و در تهران ۲۴/۰۰۰ است).
۳-فضای این نوع نمایشگاه که با کسب و کارهای نوپا شکل گرفته با تمام نمایشگاه‌ها متفاوت است. از نوع تعامل گرفته تا کسب درآمد. بنابراین چه به عنوان بازدید‌کننده و چه به عنوان غرفه‌دار می توان با تمامی شرکت‌های موجود ارتباط مناسبی برقرار کرد.

استارتاپ‌ها در سالن های ۸,۹ و ۱۰,۱۱ و ۲۷ حضور داشتند که به جرات می‌توان گفت شلوغ‌ترین سالن‌ها در بین سالن‌های دیگر بودند. الکامپ ۲۰۱۸ بالغ بر ۷۰۰ شرکت حضور داشته و محصولات و خدمات خود را عرضه کردند.

اما در این میان لازم است از بعضی مشکلات مانند عدم اطلاع اپراتورهای نمایشگاه از وضعیت اجرایی، عدم برگزاری نمایشگاه در ساعت اعلام شده، گرمای داخل سالن‌ها، ترافیک شدید خودروها در ورودی‌ها و خروجی‌های نمایشگاه در تمامی ساعات برگزاری، گِله‌مند شد.

اما جدا از مشکلات، الکامپ ۹۷ دارای جوانب مثبتی نیز بوده‌است: از دیدار با تیم شرکت رایانورد و مدیرعامل عتیق گشت اصفهان گرفته تا شرکت‌های ایرانسل، هاست ایران، ستاره اول، به پرداخت ملت، شهرداری تهران و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد که امکان تعامل بسیار سازنده‌ای را مهیا کرد. در این بین به طور میانگین روزانه ۱۶۰ نفر از غرفه کانکتیت بازدید کرده و با مجموعه خدمات آن آشنا شدند. هزینه‌ی سرمایه‌گذاری کانکتیت در مجموع ۴ میلیون تومان برای حضور در نمایشگاه الکامپ بود.

علاقه‌مندان می‌توانند به آمار منتشر شده در کتاب الکامپ استارز-الکامپ گیم ۹۷ که توسط سازمان صنفی رایانه‌ای منتشر شده‌است رجوع کنند و یا نتایج نمایشگاه الکامپ 97 را دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانکتیت - Connectit

کانکتیت سامانه‌ای است که به واسطه قرارگرفتن یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران و یا اسکن یک QRکد می تواند علاوه بر کنترل هوشمند اینترنت، ارائه خدمات و تبلیغات دیجیتال را بر روی بستر وای فای و بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری فراهم سازد. در این روش پس از اتصال کاربران به وای فای و یا اسکن QRکد، صفحه‌ی کانکتیت در لحظه نمایش داده می شود. www.connectit.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]