اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527312118558

کانکتیت، ارائه دهنده‌ی راهکارهای جامع مدیریت و امنیت شبکه

کد: 13970527312118558

https://goo.gl/SQXbya

، اصفهان , (اخبار رسمی): کانکتیت، محصولی از شرکت رسانه دیجیتال شهر است. که راهکارهای جامع مدیریت و امنیت شبکه را ارائه می‌دهد.

کانکتیت، ارائه دهنده‌ی راهکارهای جامع مدیریت و امنیت شبکه
کانکتیت، ارائه دهنده‌ی راهکارهای جامع مدیریت و امنیت شبکه

شرکت رسانه دیجیتال شهر، به عنوان یکی از فعالان در زمینه‌ی شبکه، با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص در حوزه‌ IT، در سال ۱۳۹۵ در زمینه‌ی طراحی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت خود را آغاز کرده‌است. کانکتیت محصولی از شرکت رسانه دیجیتال شهر، به عنوان پلتفرمی هوشمند ارتباطی معرفی شده‌است که در آن تمامی خدمات و امکانات مجموعه‌ از طریق اتصال به وای فای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کانکتیت با شرکت در الکامپ ۹۷ خود را به عنوان تنها ارائه‌دهنده‌ی تبلیغات تحت این پلتفرم معرفی کرده‌است. این شرکت همچنین در این نمایشگاه از برنامه‌های ویژه‌ی خود پرده‌برداری کرد. کانکتیت در آینده قصد دارد خدمات اجاره‌ی چتر وای فای را برای استفاده در همایش‌ها راه‌اندازی کند.

علاقه‌مندان به این خدمات و دنبال‌کردن اخبار کانکتیت می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس connectit.ir و صفحات این مجموعه به همین نام در اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و توییتر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانکتیت - Connectit

کانکتیت سامانه‌ای است که به واسطه قرارگرفتن یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران و یا اسکن یک QRکد می تواند علاوه بر کنترل هوشمند اینترنت، ارائه خدمات و تبلیغات دیجیتال را بر روی بستر وای فای و بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری فراهم سازد. در این روش پس از اتصال کاربران به وای فای و یا اسکن QRکد، صفحه‌ی کانکتیت در لحظه نمایش داده می شود. www.connectit.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]