اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297588861

کوادکوپتری مشابه فانتوم

کوادکوپتر x8 pro ، کوادکوپتری که هیچ کم از فانتوم های Dji ندارد

کد: 13970305297588861

https://goo.gl/kz1HhV

، تهران , (اخبار رسمی): در مقاله قبل به بررسی دو کمپانی بزرگ کوادکوپتر سازی یعنی Dji و کمپانی سایما پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که محصولات کمپانی dji بنا بر قیمت بسیار بالایی که دارند بیشتر جهت فیلم برداری برای آتلیه ها و فیلم های سینمایی کاربرد دارند .

کوادکوپتر x8 pro ، کوادکوپتری که هیچ کم از فانتوم های Dji ندارد
کوادکوپتر حرفه ای دوربین دار x8 Pro

کوادکوپتر x8 pro دارای قیمتی بسیار ارزان تر از پهباد های چند صد دلاری Dji و با کارایی تقریبا یکسان است

امروز می خواهیم یکی از برترین کواد کوپتر های کمپانی سایما که شاید کمتر از یک سوم پهباد های Dji قیمت دارد را به شما معرفی کرده و قابلیت های آن را شرح دهیم . 

کوادکوپتر x8pro برترین کوادکوپتر دوربین دار کمپانی سایما :

اگر به ظاهر این کوادکوپتر حرفه ای نگاهی بیاندازیم متوجه میشویم که بسیار شبیه به کوادروتور های فانتوم کمپانی Dji طراحی شده و دیزاینی کاملا Aerodynamic دارد تا در مقابل باد های شدید مقاوم باشد و بتواند بدون لرزش به فیلمبرداری بپردازد.

دوربین کوادکوپتر x8 pro :

این کوادکوپتر حرفه ای دارای دوربینی قوی با کیفیت 8 مگا پیکسل بوده و این دوربین برای فیلم برداری هوایی بهینه شده است بدین منظور برای آن یک لرزشگیر تعبیه شده تا لرزش های پرواز و ملخ ها را گرفته و فیلمی تمیز را به شما تحویل بدهد .

ارسال تصویر لحظه ای و باکیفیت در x8pro :

از قابلیت های بسیار کاربردی این پهباد حرفه ای ارسال لحظه ای تصویر با کیفیت بالا بر روی گوشی های موبایل و تبلت ها است ، درست مانند پهباد های گران قیمت کمپانی Dji ، می توانید با نصب اپلیکیشن رسمی کمپانی سایما یعنی اپلیکیشن Syma Go به وسیله ی WiFi به دوربین کوادکوپتر متصل شده ، آن را کنترل کرده و به ثبت و ذخیره سازی تصاویر بپردازید .

گیمبال دوربین و ذخیره تصاویر با بالاترین کیفیت :

کوادکوپتر دوربین دار x8 pro دارای گیمبال تک محوره است که امکان جابجایی دوربین در یک محور را برای فیلمبرداری حرفه ای تر فراهم می سازد هم چنین این گیمبالدبه عنوان یک لرزشگیر قوی عملکرده تا ویدیویی شفاف و بدون نویز داشته باشید .

جمع بندی و نقد کلی :

قیمت کوادکوپتر x8 pro چیزی کمتر از یک سوم کوادکوپتر های حرفه ای کمپانی dji نظیر phantom و Mavic بوده اما کارایی آن همانند پهباد های این کمپانی است و می تواند نیاز شخصی شما را به عنوان فردی که برای تفریح و با خلاقیت خود به فیلم برداری هوایی می پردازد بر طرف کند .

اگر علاقه داشته باشید می توانید دوربین با کیفیت تر و دلخواه خود را نیز با گیمبال دلخواهتان به آن متصل کرده تا کیفیت فیلم برداری هواییتان افزایش یابد.

در کل مقابل قیمتی که این کوادکوپتر دارد کارایی مشابه کوادکوپتر های چند صد دلاری کمپانی Dji به شما خواهد داد و اکثر نیازهایتان از داشتن یک پهباد حرفه بر طرف خواهد شد .

می توانید برای خرید کوادکوپتر ها از کمپانی های سایما و Dji به وبسایت سایما آرسی مراجعه نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایما آرسی

خرید کواد کوپتر ٬‌هلیکوپتر کنترلی ٬‌ماشین کنترلی و محصولات رادیو کنترل از برند های DJi ٬ سایما ٬ WL toys ٬ چیرسون و ... با بهترین کیفیت . در هر کجای ایران که هستید از طریق وبسایت ما ( http://symarc.ir ) سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید . قیمت های ما را با وبسایت های دیگر مقایسه کنید ٬‌با اطمینان می گوییم هیچ کجا قیمت های مارا ندارد !

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح