اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297898309

اپ سفارش خدمات شهری

کد: 13970306297898309

https://goo.gl/4CxC4b

، مشهد , (اخبار رسمی): پیدا کردن یک تعمیرکار خوب و متخصص برای تعمیر لوازم خانگی به همان میزان در شهرهای بزرگ سخت است که تبلیغات و در دسترس بودن برای متقاضیان تعمیرات و ارائه خدمات منزل و …اما اپلیکیشن سفارش خدمات شهری، گره کور هر دو گروه متخصصین و متقاضیان را به آسانی باز کرده است.

اپ سفارش خدمات شهری
اپ سفارش خدمات شهری

اپلیکیشن خدمات منزل و یا اپلیکیشن سفارش خدمات شهری، برای تمام نیازمندی‌های دکوراسیون، لوله کشی، تعمیرات، برق کاری، خودرو و … ایجاد شده است. راه اندازی و در اختیار داشتن این اپلیکیشن در دستان شما به عنوان مدیر این اَپ، به منزله‌ی یک کسب‌وکار گسترده و پررونق است که روزانه تا صدها هزار ثبت سفارش انجام خدمات، ارتباط متقاضیان خدمات و سرویس دهندگان و ثبت و ذخیره امتیازات کاربران به سرویس‌کاران و .. روبرو  است.

ما در دلتاگروپ با پشتوانه بیش از ۸ سال سابقه حضور در کسب‌وکارهای آنلاین در مشهد و تهران با تولید و راه اندازی اپلیکیشن سفارش خدمات شهری، راهی هموار برای ورود به فضای کسب‌وکارهای آنلاین و مبتنی بر اَپ برای علاقه مندان فراهم نموده‌ایم.

در اپلیکیشن سفارش خدمات شهری و منزل، کاربر با دانلود و نصب اپلیکیشن خدماتی، درخواست مورد نظر خود را با توجه به دسته بندی خدمات و با ثبت مشکل و یا انتخاب گزینه‌های موجود در اپلیکیشن، تقاضای خود را ثبت می‌نماید. از طرفی دیگر، از آنجایی که کارشناسانی در حوزه‌های مختلف نظیر تعمیر لوازم خانگی، سرویس کاران وسایل الکترونیکی، نقاشی ساختمان، خدمات برق کشی و لوله کشی، نصب و تجهیز پکیج و … در این اپ ثبت نام کرده‌اند.

با ثبت یک درخواست، آن افراد بنا به موقعیت جغرافیایی و نوع درخواست و ساعت و سایر جزئیات دیگر، به کاربر اعلام حضور می‌نمایند.کاربر بنا به امتیاز قبلی آن افراد، یکی از آنان را انتخاب کرده و سپس طی تماس و پس از حضور، هزینه خدمات توسط کاربر واریز می‌گردد.

 

مزایای اپلیکیشن سفارش خدمات شهری

۱- ارتباط با گروه وسیع سرویس کاران، متخصصین و ارائه کننده خدمات شهری و خدمات منزل و سهولت در انتخاب

۲- انجام خدمات منزل به سرعت و با کیفیت بالا و با قیمت به صرفه

۳- انجام خدمات و درخواست کاربران به شیوه‌ای آسان بدون حضور در فضای فیزیکی مخصوص جهت مراجعه متقاضیان

۴- و ….

 

دلتاگروپ ، ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشنهای آنلاین ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ
تلفن تماس : 1058 937 0912 _ 7623 2842 021

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]