اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970320299578984

اهمیت بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی، بیمه‌ای کامل برای روزهای بیماری

کد: 13970320299578984

https://goo.gl/wQ5ovV

، تهران , (اخبار رسمی): در بیمه‌ درمان تکمیلی، بیمه‌گر متعهد می‌شود تمامی هزینه‌های بخش‌درمانی و بیمارستانی شامل هزینه‌های بخش جراحی، زایمان، انواع آزمایش‌های پزشکی، هزینه دارو، دندان‌پزشکی، دندان مصنوعی، پانسمان، مخارج پزشکی، ویزیت پزشک و ... را طبق شرایط قرارداد به بیمه‌گذار پرداخت کند.

بیمه درمان تکمیلی | بیمه‌ای کامل برای روزهای بیماری
بیمه درمان تکمیلی

برای خرید بیمه درمان تکمیلی راهی بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه وجود دارد: خرید آنلاین بیمه!

به گزارش سایت ازکی (azki.com)، افرادی که در سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی مثل وزارت دفاع، نیروهای مسلح، بانک‌ها و ... کار می‌کنند، تحت پوشش بیمه‌های سازمان خود هستند و می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. اما عده زیادی از افراد هستند که بیمه‌های تأمین‌اجتماعی، خدمات‌درمانی، سلامت و... دارند. اما همان‌طور که می‌دانیم پوشش این بیمه‌ها بسیار محدود است و در بیشتر موارد پاسخگوی نیاز بیمه‌شدگان خود نیستند.

در این شرایط ما می‌مانیم و هزینه‌های گزاف درمانی و دفترچه‌ای که به دردمان نمی‌خورد! اما تنها و بهترین راهی که باقی می‌ماند، بیمه درمان تکمیلی است. بیمه‌ای که از ۷۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان را پوشش می‌دهد.

در حال حاضر شرکت‌های مختلف بیمه در ازای دریافت حق بیمه به ارائه بیمه درمان تکمیلی به مشتریان خود می‌پردازند.

در بیمه‌ درمان تکمیلی بیمه‌گر متعهد می‌شود تمامی هزینه‌های بخش‌درمانی و بیمارستانی شامل هزینه‌های بخش جراحی، زایمان، انواع آزمایش‌های پزشکی، هزینه دارو، دندان‌پزشکی، دندان مصنوعی، پانسمان، مخارج پزشکی، ویزیت پزشک و ... را طبق شرایط قرارداد به بیمه‌گذار پرداخت کند.

همچنین قیمت بیمه درمان تکمیلی با توجه به نوع انتخاب پوشش‌ها، سقف تعهدات، تعداد نفرات و ... متفاوت است.

انواع بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی در قالب طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها بیمه درمان تکمیلی گروهی و بیمه درمان تکمیلی انفرادی است.

الف) بیمه درمان تکمیلی گروهی: همه سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند بیمه درمان گروهی را برای تمامی کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی به همراه خانواده آن‌ها، تهیه کنند. حداقل ۵۰‌ درصد از کارکنان باید تحت پوشش بیمه درمان گروهی قرار بگیرند.

همچنین همه گروه‌های جامعه مثل اصناف، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها هم می‌توانند با همین شرط برای خرید بیمه تکمیلی اقدام کنند.

الف) بیمه درمان تکمیلی انفرادی: این بیمه برای استفاده افراد خانواده و یا هر فرد به صورت مجزا برای گروه سنی زیر ۵۵ سال ارائه می‌شود. افرادی که متقاضی استفاده از بیمه درمان انفرادی هستند حتما باید از لحاظ سلامتی در سلامت کامل باشند.

بیمه درمان تکمیلی چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

شرکت‌های مختلف بیمه، بیمه درمان تکمیلی را با شرایط و پوشش‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. اما بعضی از این پوشش‌ها در بیشتر شرکت‌ها مشترک می‌باشند. پوشش‌هایی مثل:

  • جبران هزینه‌های بستری‌، جراحی، شیمی درمانی‌، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود و Day Care هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین هزینه‌های سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع اندوسکوپی، ام آرآی‌، اکوکاردیوگرافی استرس اکو، دانسیتومتری هزینه‌های مربوط‌ به تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز، نوار مثانه، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی هزینه‌های ویزیت، دارو و خدمات اورژانس در موارد غیربستری هزینه‌های دندان‌پزشکی و...

اگر تصمیم به خرید بیمه درمان تکمیلی دارید، مطمئناٌ با این تردید روبه‌رو می‌شوید که کدام شرکت، بیمه بهتر و کامل‌تری را ارائه می‌کند؟ بیمه تکمیلی در کدام شرکت ارزان‌تر است؟ چه مواردی و تا چه مبلغی تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد؟ و...

برای همه سؤال‌های شما پاسخی وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت.

بیمه درمان تکمیلی را از کی بخریم؟

شرکت‌های بیمه مختلف و فراوانی در کشور ما وجود دارند که بیمه درمان را با شرایط و قیمت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهند.

اولین راهی که برای خرید بیمه درمان تکمیلی وجود دارد، مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه، پرسیدن قیمت‌ها و شرایط آن، و در نهایت انتخاب یکی از شرکت‌ها است. اما این روش، راهی زمان‌بر و خسته کننده است. به همین دلیل ما به شما راه دوم را پیشنهاد می‌کنیم.

راحت‌ترین، سریع‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش، خرید آنلاین بیمه است که شرکت «ازکیـ» این امکان را برای شما فراهم کرده است.

شرکت «ازکیـ» یک گروه استارت آپی است که که با کنار هم قرار دادن شرکت‌های مختلف بیمه، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی با بیمه‌های مختلف آشنا بشوند، شرکت‌های بیمه را از نظر مبلغ و کیفیت مقایسه کنند، بر اساس بودجه و نیازشان و با کمک مشاوره‌های رایگان «ازکیـ» یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

با «ازکیـ» می‌توانید همه بیمه‌ها مثل بیمه درمان، بیمه آتش‌سوزی، بیمه شخص ثالث، بیمه عمر و ... را آنلاین، سریع و راحت بخرید. برای این کار کافی است به وب سایت «ازکیـ» با آدرس azki.com مراجعه کنید.

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـیـ» (www.azki.com)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]