اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319148984

خرید بیمه قسطی آنلاین

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خود را به صورت اقساطی از «ازکی» خریداری کنید

کد: 13970707319148984

https://goo.gl/qaScV6

، تهران , (اخبار رسمی): خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه به سه روش امکان پذیر است، نقد، اقساط و کوتاه مدت. در حال حاضر نیز می‌توان بیمه اقساطی را به صورت آنلاین و در مدت زمانی کوتاه خریداری کرد.

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خود را به صورت اقساطی از «ازکی» خریداری کنید
خرید اقساطی بیمه

در «ازکی» امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه به شکلی بسیار سریع و راحت انجام پذیر است. برای این کار کافی است به سایت ازکی به آدرس azki.com وارد شوید

بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای همه مالکان خودرو است و نداشتن آن جرم محسوب می‌شود. از طرفی هم با توجه به قیمت نسبتا بالای حق بیمه در بیمه شخص ثالث، همه افراد ممکن است توانایی خرید یک جا و نقدی آن را نداشته باشند.

با همین هدف شرکت‌های بیمه به ارائه بیمه شخص ثالث به شکل کوتاه مدت و همچنین به شکل اقساطی پرداخته‌اند تا خریداران این بیمه گزینه‌های بیشتری برای انتخاب نحوه پرداخت حق بیمه داشته باشند.

بیمه بدنه نیز با وجود اینکه بیمه‌ای اختیاری محسوب می‌شود، بیمه‌ای لازم و سودمند برای همه خودروها است و امکان خرید اقساطی آن، شرایط را برای متقاضیان بیمه بدنه آسان‌تر خواهد کرد.

بیمه اقساطی در «ازکی»

ازکی به منظور رفاه حال مشتریان خود، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.

در بیمه اقساطی ازکی، لازم است 50 درصد مبلغ حق بیمه را به صورت نقد (اینترنتی یا کارت به کارت) و مابقی آن را در 2 یا 3 چک (بر اساس شرایط شرکت بیمه) پرداخت کرد.

برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه به صورت اقساطی، می‌توان در سایت ازکی به آدرس azki.com اطلاعات خودروی خود را وارد کرده و قیمت و شرایط بیمه بدنه یا بیمه شخص ثالث را در شرکت‌های مختلف بیمه مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرد.

در مرحله مقایسه، با انتخاب گزینه «بیمه اقساطی یک ساله» وارد مرحله خرید بیمه به صورت اقساطی خواهید شد.

ازکی انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه همه رشته‌های بیمه از جمله بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت آنلاین و به شکلی سریع و راحت ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه