اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322299938910

شکلات خوری قلمزنی شده مسی

شکلات خوری قلمزنی شده مسی

کد: 13970322299938910

https://goo.gl/qhrVnX

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه آریا لیدر به عنوان فروشگاه اینترنتی، شرایط لازم را برای تسهیل خرید محصولات و ارتباط بهتر با مشتریان فراهم کرده است. این فروشگاه آنلاین انواع ظروف مسی صنایع دستی را ارائه می‌دهد.

شکلات خوری قلمزنی شده مسی
شکلات خوری قلمزنی شده مسی

شکلات خوری قلمزنی شده درب‌دار مسی، نمونه‌ای از ظروف مسی قلمزنی شده که در عین زیبایی بسیار کاربردی است

امروزه با توسعه اینترنت، روش‌های خرید دگرگون شده است و به دلیل منافعی که خرید اینترنتی دارد، همه روزه تعداد زیادی از مردم به سمت آن ترغیب می‌شوند چرا که خرید اینترنتی منطبق با شرایط زندگی مدرن است و همگی در حال تلاش برای پیشرفت در زندگی شخصی و جمعی خود هستیم.

فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر

فروشگاه آریا لیدر به عنوان فروشگاه اینترنتی، شرایط لازم را برای تسهیل خرید محصولات و ارتباط بهتر با مشتریان را فراهم کرده است، هدف آریا لیدر، عرضه‌ی محصولات با کیفیت برتر و ارسال صنایع دستی تولیدی اصفهان به تمام نقاط داخل و خارج از کشور است.

ویژگی محصولات ارائه شده در فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر عبارتند از قیمت مناسب، کیفیت بالا، تنوع طرح‌ها و نقش‌ها ، کیفیت بالای رنگ و لعاب و جنس مرغوب ورق است، در آریا لیدر به واسطه فروش بدون واسطه، هم از لحاظ قیمت و هم از جهت پاسخ گویی به مشتریان رضایت خاطر بیشتری مشاهده شده است. 

فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر  با داشتن ظرفیت بالا برای تهیه‌ی انواع ظروف صنایع دستی و ارسال به تمام نقاط ایران، امکان فروش صنایع دستی نقش جهان را به صورت عمده نیز فراهم کرده، قیمت عمده فروشی براساس تعداد و نوع کالا پایین‌تر از قیمت تک فروشی است، به همین دلیل این امکان برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید هدیه برای پرسنل خود را دارند فراهم شده است.

استفاده کردن از ظروف مسی برای پخت و پز گزینه بسیاری مناسبی است، علت آن هم این است که فلز مس یک هادی فوق‌العاده برای انرژی است و گرما را به خوبی انتقال می‌دهد به همین دلیل موجب پخت بهتر غذا می‌شود ، علاوه بر آن زیبایی ظروف مسی را هم نباید نادیده گرفت.

شکلات خوری مسی با طرح قلمزنی اثر دست استادکاران اصفهانی به زیبایی می‌تواند جای خود را در دکوراسیون منزل باز کند. این شکلات خوری مسی دارای، درپوش است، بدنه‌ی خارجی قلمزنی شده و مسی رنگ است. قسمت داخلی با قلع سفیدکاری شده است. لبه‌های شکلات خوری به زیبایی و ظرافت دالبری شده است.

دو سبک اصلی قلمزنی ایران عبارتند از سبک قلمزنی تبریز و سبک قلمزنی اصفهان. تفاوت این دوسبک در این است که در سبک قلمزنی تبریز برای حرکت قلم و انجام قلمزنی از فشار دست و حرکات دست بهره می‌گیرند به همین خاطر قلم کاری تبریز صاف و کم عمق است.

در سبک قلم زنی اصفهان از ضربات چکش استفاده می‌کنند، به همین سبب قلم اصفهان عمیق‌تر است . قلم زنی در اصفهان دو سبک مجزا دارد که به اسم قلم ریز و قلم برجسته شهرت دارد. در سبک قلم زنی برجسته عمق برجستگی‌ها بیشتر است و به صورت سه بعدی است. قلمزنی برجسته در ساخت ضریح امامان استفاده می‌شود.

ظروفی که روی آن قلم زنی انجام می‌شود از جنس مس هستند؛ این ظروف شامل انواع کوزه‌های قلم زنی، گلدان قلم زنی، شکلات خوری و قندان قلم زنی، شیرینی خوری قلم زنی، جام قلمزنی، بشقاب قلم زنی و .... هستند.

طرح قلم زنی روی ظروف معمولا شامل طرح‌های اسلیمی، نقوش چهره، نقوش پرسپولیس و هخامنشی و انواع نقوش گل و مرغ است. ابتدا داخل ظروف و یا پشت بشقاب‌ها را با قیر پر می‌کنند و سپس طرح قلمزنی را روی ظرف رسم می‌کنند و با ابزار قلم زنی  شروع به قلمزنی می‌کنند. 

قیمت ظروف قلم زنی با توجه به میزان ظرافت و دقت کار مشخص می‌شود، هر چقدر قلم زنی روی محصولات زیباتر و دارای ظرافت بیشتر باشد قیمت محصولات قلم زنی شده نیز بیشتر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی