اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970403301858910

پارچ مسی چکش کاری شده

کد: 13970403301858910

https://goo.gl/4uJp1Z

، اصفهان , (اخبار رسمی): پارچ مسی، نمونه‌ای زیبا از هنرهای سنتی دست استاد کاران اصفهانی است که می‌تواند جلوه‌ای شکیل و زیبا به سفره‌ها بدهد. نوشیدن آب در ظروف مسی و همچنین نگهداری آب در ظروف مسی کیفیت خاصی به آب می‌دهد که سبب تامین یون‌های بدن می‌شود و همچنین باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود.

پارچ مسی چکش کاری شده
پارچ مسی چکش کاری شده

ظروف مسی علاوه بر زیبایی، خواص فوق‌العاده‌ای نیز دارند، کم‌خونی و کمبود آهن و کاهش استرس و فشارهای عصبی از فواید ظروف مسی است

نوشیدن آب در ظروف مسی و همچنین نگهداری آب در ظروف مسی کیفیت خاصی به آب می‌دهد که سبب تامین یون‌های بدن می‌شود و همچنین باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود.
پارچ مسی، نمونه‌ی زیبا از هنرهای سنتی دست استاد کاران اصفهانی است که می‌تواند جلوه‌ای شکیل و زیبا به سفره‌های ما بدهد. روی سطح خارجی پارچ با ظرافت خاصی چکش کاری شده است و سطح داخلی با قلع سفید کاری شده است.

فروشگاه آریا لیدر به عنوان فروشگاه اینترنتی شرایط لازم را برای تسهیل خرید محصولات و ارتباط بهتر با مشتریان فراهم کرده ، هدف فروشگاه آریا لیدر عرضه‌ی محصولات با کیفیت برتر و ارسال صنایع دستی تولیدی اصفهان به تمام نقاط داخل و خارج از کشور است تا از این طریق سهم کوچکی در توسعه و آبادانی این صنعت در ایران داشته باشد.

ویژگی محصولات ارائه شده در فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر قیمت مناسب، کیفیت بالا، تنوع طرح‌ها و نقش‌ها، کیفیت بالای رنگ و لعاب و جنس مرغوب ورق است، آریا لیدر در زمینه‌ی فروش صنایع دستی ادعا دارد که بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریان در سراسر ایران می‌رساند، چرا؛ که فروش بدون واسطه باعث می‌شود که هم از لحاظ قیمت و هم از جهت پاسخ‌گویی به مشتریان رضایت خاطر بیشتری را فراهم کند. 

فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر با داشتن ظرفیت بالا برای تهیه‌ی انواع ظروف صنایع دستی و ارسال به تمام نقاط ایران امکان فروش صنایع دستی نقش جهان را به صورت عمده نیز فراهم کرده، قیمت عمده فروشی براساس تعداد و نوع کالا پایین‌تر از قیمت تک فروشی است، به همین دلیل این امکان برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید هدیه برای پرسنل خود را دارند فراهم شده است.

نحوه خرید از فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر

مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آریالیدر، خرید آنلاین صنایع دستی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود  و مشاهده‌ی تمام ویژگی‌های آن از قبیل وزن، قیمت و نوع طراحی ظرف برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با تلفن‌های 37756987-031 و 09129356440 تماس بگیرند و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

مشتریانی که ساکن اصفهان هستند برای خرید محصولات به صورت حضوری می‌توانند به آدرس  فروشگاه  واقع در شهر اصفهان، بلوار کشاورز، حدفاصل خیابان کشاورزی و ایران 2019، شادان گشت مراجعه کنند و از نزدیک از تمام محصولات دیدن کرده و تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش و متفاوت را داشته باشند.

آریا لیدر تلاش می‌کند دوستی خوش سلیقه برای مشتریان خود باشد، تمام محصولاتی که در آریا لیدر وجود دارد در نهایت ظرافت و دقت انتخاب شده‌اند و دقیقا با همان جزئیات معرفی شده، ارائه و تحویل داده می‌شوند؛ آریا لیدر مجموعه‌ای از محصولات متنوع از صنایع دستی ملی ایران را گرد آوری کرده تا مشتریان با صرف کمترین انرژی و کمترین زمان و در نهایت با اطمینان خاطر بتوانید خریدی مطمئن و لذت‌بخش داشته باشند.

در فروشگاه ما مجموعه‌ی عظیمی از محصولات که برگرفته از هنر سنتی ایرانی است نظیر ظروف مسی، تابلوی میناکاری، ظروف برنجی و سماور زغالی برای تحقق دکوراسیون و چیدمان ایرانی، برای کادو و هدیه روز تولد، روز پدر، روز مادر، سالگرد ازدواج، جهیزیه عروس و هدایای سازمانی گرد هم آمده تا خرید آنلاین و لذت بخشی داشته باشید.

مشتریان عزیز علاوه بر وب‌سایت آریا لیدر می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرامی محصولات این سایت را مشاهده کنند، مشتریان بعد از خرید در صورتی‌که محصول خریداری شده در زمان اعلام شده از سوی فروشنده فروشگاه به دست‌شان نرسید مراتب را از طریق شماره تماس 09129356440 پیگیری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی