اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300268910

4 شهریور، روز کارمند

هدیه مناسب روز کارمند

کد: 13970323300268910

https://goo.gl/beUx7D

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه آریا لیدر ایده‌های جذاب و ارزشمندی برای هدیه روز کارمند ارائه می‌دهد. این فروشگاه علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده است.

هدیه مناسب روز کارمند
خرید آنلاین ظروف مسی |میوه خوری مسی پایه دار

هدیه روز کارمند سال97

ویژگی محصولاتی که در فروشگاه آریا لیدر ارائه می‌شود کیفیت بالا ، تنوع نقش و طرح متناسب با سلیقه‌های مختلف و قیمت مناسب است، بنابراین برای کسانی‌که که قصد هدیه گرفتن برای عزیزان خود را در مناسبت‌های مختلف از جمله هدیه روز کارمند دارند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند محصولات صنایع دستی آریا لیدررا در سایت مشاهده کنند.

نحوه خرید از فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر

به وب سایت آریالیدر مراجعه کرده و خرید آنلاین صنایع دستی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر و مشاهده‌ی ویژگی‌های آن از قبیل وزن، قیمت و نوع طراحی ظرف و برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با تلفن های 37756987-031 و 09129356440 تماس بگیرید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

مشتریانی که ساکن اصفهان هستند برای خرید محصولات به صورت حضوری می‌توانید به آدرس فروشگاه واقع در شهر اصفهان، بلوار کشاورز، حدفاصل خیابان کشاورزی و ایران 2019، شادان گشت مراجعه کرده و از نزدیک همه‌ی محصولات ما را ببینید تا راحت‌تر خرید کنند.

چند نمونه از محصولات فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر:

تابلوهای میناکاری:

بشقاب مینا کاری با طرح‌های زیبا و بسیار ظریف سنتی که روی آن کارشده به عنوان هدیه روز کارمند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و به راحتی چشم علاقه‌مندان به هنرهای سنتی ایرانی را به سمت خود جلب می‌کند، بشقاب میناکاری درچند مرحله رنگ می‌شود و در کوره قرار می‌گیرد تا به مرحله‌ی ارائه برسد، ارزش تابلوی مینا هم به دلیل زحمت بسیار زیاد و دقت و ریزه‌کاری‌های فراوان روی آن است، این بشقاب‌ها درون قاب زیبایی قرار گرفتند و به راحتی می‌توان روی دیوار نصب کرد.

سماور زغالی:

سماورهای زغالی به عنوان دکور در دکوراسیون منزل، زیبایی بسیار چشمگیری دارد و جلوه‌ی سنتی و زیبا به فضای منزل می‌بخشد اگر این گزینه را به عنوان هدیه برای روز کارمند انتخاب می‌کنید قطعا سلیقه‌ی شما را تحسین می‌کنند، رنگ زیبای فلز برنج سبب شده که ظروف برنجی علاقه‌مندان زیادی داشته باشند، استفاده از سماور زغالی برنجی از قدیم‌الایام در بین ایرانیان مرسوم بوده و علاقه‌مندان خاص خودش را داشته است. امروزه هم سماور زغالی مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.
خرید آنلاین سماور زغالی با بهترین قیمت .

زیورالات مسی:

مس فلز بسیار بادوامی است، به همین دلیل زیورآلات مسی عمر زیادی دارند، زیورآلات مسی نظیر دستبند، انگشتر و گردنبند مقداری مس و آهن را از طریق پوست وارد بدن می‌کنند که برای بدن ضروری است، علاوه بر این باعث کاهش درد و التهاب ناشی از آرتروز و همهمچنین باعث نرمی مفاصل می‌شوند به همین دلیل پیشنهاد خوبی برای هدیه به مناسبت روز کارمند هستند .

ظروف مسی:

استفاده کردن از ظروف مسی برای پخت و پز گزینه بسیاری مناسبی است، به این علت که فلز مس یک هادی فوق‌العاده برای انرژی است و گرما را به خوبی انتقال می‌دهد به همین دلیل موجب پخت بهتر غذا می‌شود، علاوه بر آن زیبایی ظروف مسی را هم نباید نادیده گرفت که می‌توانند دکوراسیون منزل را به فضایی سنتی تبدیل کند.

انتخاب ظروف مسی به عنوان هدیه نیز در مناسبت‌های مختلف انتخاب قابل تحسینی است چون ظروف مسی هم زیبای خاص خود رو دارند و هم قابل استفاده هستند. علاوه بر این در گذر زمان ارزشمندتر نیز خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | دکوراسیون و منزل