اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322300008998

گروه پسته اسماعیلی، ارائه دهنده پسته رفسنجان

کد: 13970322300008998

https://goo.gl/jUsrRf

، رفسنجان , (اخبار رسمی): گروه پسته اسماعیلی، در سایت خود به فروش و ارائه آخرین قیمت‌ها و اخبار پسته می‌پردازد.

آخرین قیمت پسته رفسنجان
پسته درجه یک رفسنجان

گروه پسته اسماعیلی با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید پسته در شهر رفسنجان با مجوز رسمی خرید و فروش پسته و به عنوان تامین‌کننده پسته جهت صادرات و شرکت‌های بسته بندی و آجیل و خشکبار فروشی‌ها، پسته رفسنجان را به قیمت باغات این شهر و با کیفیت عالی به سراسر ایران ارسال می‌کند. گروه پسته اسماعیلی با داشتن امکانات لازم، انواع پسته آجیلی، پسته درجه یک و مرغوب مورد نیاز آجیل فروشی‌ها را تامین می‌کند.

گروه پسته اسماعیلی در سایت خود به آدرس www.rafsanjanpisachio.com به فروش عمده و ارائه آخرین قیمت و اخبار پسته رفسنجان پرداخته است. 

پسته یکی از محصولات عمده صادراتی بخش کشاورزی ایران است و ایران بزرگترین صادرکننده این محصول در سطح جهان است. سهم چشم گیری از تولید، سطح زیر کشت، مقدار و ارزش صادرات جهانی پسته به ایران اختصاص دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تولیدی پسته اسماعیلی

گروه پسته اسماعیلی با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید پسته در شهر رفسنجان با مجوز رسمی خرید و فروش پسته وبه عنوان تامین کننده پسته جهت صادرات و شرکت های بسته بندی و آجیل و خشکبار فروشی ها آمادگی این را دارد که پسته رفسنجان را به قیمت باغات این شهر و با کیفیت عالی به سراسر ایران ارسال نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]