اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970506307498998

کدام بندر خشک برای صادرات پسته مناسب است؟

صادرات پسته از بندر خشک

کد: 13970506307498998

https://goo.gl/wmxHk8

، رفسنجان , (اخبار رسمی): بندر خشک یک بندر‌ داخلی و پایانه‌ای میان نقلیه‌ای درون‌مرزی است که مستقیماً با بندرهای دریایی مرتبط بوده و از نظر وسایل نقلیه دارای ظرفیت بالایی است. امروزه در اکثر کشورهای جهان نقش مهمی در بهبود و توسعه وضعیت حمل‌و‌نقل کالا به ‌ویژه کالای کانتینری دارد.

صادرات پسته از بندر خشک
بندر خشک

بندر خشک پیشگامان یزد به دلیل واقع شدن در نزدیگی شهرستان رفسنجان به عنوان بزرگترین قطب پسته ایران و به دلیل داشتن خط راه‌آهن بافق بندر‌عباس می‌تواند فرصت مناسبی در جهت صادرات پسته از بندر خشک باشد

صادرات پسته از بندر خشک

 بندر خشک می‌تواند انتقال کالا در داخل کشور به بنادر دریایی بزرگ کشور را تسهیل کند. بنادر خشک با دارا بودن انبار‌های سقف دار بزرگ می‌توانند مرکزی برای تجمیع کالا‌های صادراتی باشند و یا اینکه مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به آنجا کالا دریافت کنند، چنانچه بنادر خشک در نزدیکی تولید کنندگان باشد مزیتی برای اتصال مستقیم تولید‌کننده به بنادر بزرگ دریایی خواهد بود که این بنادر با داشتن گمرکهای داخلی حلقه اتصال بین بازار‌های صادراتی و تولیدکنندگان داخلی را آسان تر می‌کند.

کدام بندر خشک برای صادرات پسته مناسب است؟

بندر خشک پیشگامان یزد به عنوان اولین بندر خشک ایران و به دلیل واقع شدن در نزدیکی شهرستان رفسنجان به عنوان بزرگترین قطب پسته ایران و استان یزد به عنوان یکی از تولید‌کنندگان مهم پسته در ایران است و همچنین این بندر خشک به دلیل داشتن خط راه آهن دو بانده بافق بندر‌عباس و همچنین به دلیل داشتن امکاناتی از جمله گمرک و ترخیص کالا، انبار‌های بزرگ مجهز به سردخانه، می‌تواند فرصت مناسبی در جهت صادرات پسته از بندر خشک باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تولیدی پسته اسماعیلی تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تولیدی پسته اسماعیلی

گروه پسته اسماعیلی با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید پسته در شهر رفسنجان با مجوز رسمی خرید و فروش پسته وبه عنوان تامین کننده پسته جهت صادرات و شرکت های بسته بندی و آجیل و خشکبار فروشی ها آمادگی این را دارد که پسته رفسنجان را به قیمت باغات این شهر و با کیفیت عالی به سراسر ایران ارسال نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار