اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322300018803

مطابق با «استاندارد ملی آموزش دکلبندی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور»

برای نخستین بار در کشور روی داد: برگزاری اولین کارگاه آموزشی دکلبندان کشور

کد: 13970322300018803

https://goo.gl/TzD4Vr

، ساری , (اخبار رسمی): اجرای کارگاه آموزشی دکلبندان برای اولین بار درکشور، مطابق استاندارد ملی تدوین شده با همکاری کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای و کارشناسان دکلبند در استان مازندران، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 19 شهدای خورشیدکلا شهرستان گلوگاه، برگزار شد.

برای نخستین بار در کشور روی داد: برگزاری اولین کارگاه آموزشی دکلبندان کشور
برای نخستین بار در کشور روی داد: برگزاری اولین کارگاه آموزشی دکلبندان کشور

این کارگاه به مدت 160 ساعت،مطابق با استاندارد ملی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و با حضور 45 نفر از متقاضیان پس از ثبت‌نام اولیه درپورتال جامع آموزش فنی و حرفه‌ای درحال اجرا است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان مازندران؛ به جهت اهمیت موضوع دکلبندی در شهرستان گلوگاه، شروع این کارگاه آموزشی با حضور محمدرضا تباکی فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان آغاز شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه؛ با توجه به نیاز مبرم آموزش این رشته در شهرستان تاکید کرد: از این پس کلیه علاقه‌مندان و متقاضیان حرفه دکلبند، باید پیش از ورود به این حرفه آموزش‌های لازم را در مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای طی کنند.

تباکی ادامه داد: از مسئولین در این زمینه قدردانی می‌شود و امیدوارم تا با توجه به نیاز منطقه این آموزش‌ها با استقبال خوبی مواجه شود تا از این پس کمتر شاهد صدمات جانی و مالی باشیم.

در ادامه بهروز عبدی؛ رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان گلوگاه، هدف از اجرای این دوره را آشنایی دکلبندان با ایمنی و کار در ارتفاع دانست.

وی همچنین اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت 160ساعت، مطابق با استاندارد ملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با حضور 45 نفر از علاقه‌مندان و متقاضیان پس از ثبت‌نام اولیه درپورتال جامع آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای (http://portaltvto.com)دراین مرکز در حال اجرا است.

عبدی افزود: از آنجایی که شهرستان گلوگاه بیشترین کارگر و کارشناس را در این زمینه دارا است و براساس بررسی‌­های انجام شده آمایش سرزمینی در این زمینه که حاکی از نیاز به آموزش این رشته بیش از پیش بوده است، با تاکید مدیریت آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان و با همکاری شرکت تعاونی صنعت برق خزر ساحل گلوگاه اقدام به تدوین استاندارد ملی آموزش دکلبندی شد که پس از تایید و ثبت نهایی آن در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و دریافت کد بین‌المللی امروز شاهد اجرای این دوره آموزشی در شهر گلوگاه هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش