اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300209012

خط تولید اسنک

کد: 13970323300209012

https://goo.gl/Lybu3m

، تبریز , (اخبار رسمی): تمامی دستگاه‌آلات تولید اسنک و پفک، تمام استیل و فول اتوماتیک بوده ودارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) است و کار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی وهفت سال خدمات پس از فروش است.

خط تولید اسنک
خط تولید اسنک

برای تولید انواع پفک با تکنولوژی روز دنیا، نیاز به یک خط تولید به صورت کانتینیوز است. دراین خط تولید به عنوان مواد اولیه از آرد یا خورده ذرت وگندم استفاده شده ومواد افزودنی داخل میکسر (mixer)با آن میکس می‌شود وسپس توسط کانوایر ماردون (ُScrew conveyor) به اکسترودر انتقال پیدا کرده وما از اکسترودر محصول پف کرده (Extruded) را به هر شکل اعم از دایره، حلقوی، مینی رویال، لوبیایی ویا اشکال دیگر تحویل داده می‌شود. با تنظیمات اکسترودر می‌توان محصولات مختلفی از جمله اسنک پف کرده یا بافت دار تولید کرد.

پس از مرحله اکسترودر محصول توسط کانوایر هوایی (Air conveyor) به داخل خشک کن (Dryer) انتقال پیدا کرده و توسط خشک کن‌های 3 تا 5 لایه (بسته به حجم تولید) خشک می‌شود. دما و سرعت تمامی خشک‌کن‌ها قابل تنظیم است ودر همه نوع برقی، گازی، بخار موجود است. محصول پس از خروج از خشک کن توسط کانوایر تسمه‌ای به داخل دستگاه دراژه (Coating-Flavoring) انتقال پیدا می‌کند وپس از آن محصول آماده بسته‌بندی می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه آلات تولید پفک و اسنک با شرکت فروزان فام فجر تماس گرفته شود.

"تمامی دستگاه‌آلات تولید اسنک تمام استیل و فول اتوماتیک بوده و دارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) است و کار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی و هفت سال خدمات پس از فروش است."

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروزان فام فجر

شرکت فروزان فام فجر در سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت آقای دکتر محمد حسن پورآقا در بخش بازرگانی با واردات انواع دستگاه آلات مواد غذایی از کشور چین ،تایوان ،هند وترکیه آغاز نمود .این شرکت دفتر فروش امریچی AMC و سان پرینگ SunPring چین در بخش ماشین آلات تولید مواد غذایی،دستگاه آلات انواع مواد غذایی و اکسترودرهای دو ماردون و اکسترودرهای تک ماردون ، انواع خشک کن ها و ماشین آلات تولید غذای حیوانات و طیور در ایران بوده و فعالیت خود را در زمینه واردات انواع دیگر کالاها و راه اندازی انواع سیستمهای باز پرورش ماهی و سیستمهای بسته پرورش ماهی انجام می دهد.این شرکت با دارا بودن استانداردهای بین المللی 9001 ،14001 ، 18001، IMS و ایزو 10006 (سیستم کنترل پروژه ورضایت مندی مشتری) امید دارد که با خدمت به بخش تولید در ایران گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی ، افزایش و توسعه تجارت، و پیشرفت ایران اسلامی بردارد.

اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی