اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300499012

خط تولید کرانچی

خط تولید کرانچی

کد: 13970324300499012

https://goo.gl/tbdc8x

، تبریز , (اخبار رسمی): خطوط تولید کرانچی یکی از محصولات شرکت فروزان فام فجر است.

خط تولید کرانچی
خط تولید کرانچی

کرانچی یکی از محصولات بسیار خوشمزه است که در حال حاضر شرکت‌های معدودی در ایران در زمینه تولید آن فعالیت می‌کنند. این محصول یک اسنک بسیار محبوب است که نیاز به اکسترودر مخصوص دارد. پروسه تولید کرانچی به شرح  ذیل است:

مواد اولیه این محصول که عبارت است از آرد یا خرده ذرت داخل میکسر با مواد افزودنی مخلوط گشته و به فیدر اکسترودر و از آن داخل اکسترودر هدایت می‌شود و محصول بیرون آمده به وسیله کانوایر تسمه‌ای درون دستگاه شیفتر (الک) منتقل می‌شود. در دستگاه شیفتر سایزهای بسیار کوچک از آن جدا شده و سایز مناسب به داخل سرخ‌کن انتقال می‌یابد. بعد از عمل سرخ‌کردن درون تشت ویبره روغن گیر شده و پس از این مرحله توسط کانوایر تسمه‌ای به داخل دستگاه طعم‌زن رفته و طعم‌های مختلف را به خود می‌گیرد و بعد از آن محصول آماده بسته‌بندی می شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های شرکت فروزان فام فجر می‌توانند به سایت شرکت مراجعه کنند. 

تمامی دستگاه‌های این شرکت تمام استیل و فول اتوماتیک بوده ودارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) هستند وکار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی و هفت سال خدمات پس از فروش هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروزان فام فجر

شرکت فروزان فام فجر در سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت آقای دکتر محمد حسن پورآقا در بخش بازرگانی با واردات انواع دستگاه آلات مواد غذایی از کشور چین ،تایوان ،هند وترکیه آغاز نمود .این شرکت دفتر فروش امریچی AMC و سان پرینگ SunPring چین در بخش ماشین آلات تولید مواد غذایی،دستگاه آلات انواع مواد غذایی و اکسترودرهای دو ماردون و اکسترودرهای تک ماردون ، انواع خشک کن ها و ماشین آلات تولید غذای حیوانات و طیور در ایران بوده و فعالیت خود را در زمینه واردات انواع دیگر کالاها و راه اندازی انواع سیستمهای باز پرورش ماهی و سیستمهای بسته پرورش ماهی انجام می دهد.این شرکت با دارا بودن استانداردهای بین المللی 9001 ،14001 ، 18001، IMS و ایزو 10006 (سیستم کنترل پروژه ورضایت مندی مشتری) امید دارد که با خدمت به بخش تولید در ایران گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی ، افزایش و توسعه تجارت، و پیشرفت ایران اسلامی بردارد.

اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]