اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300469012

خط تولید اسنک مغز دار

کد: 13970324300469012

https://goo.gl/QYuaB4

، تبریز , (اخبار رسمی): خطوط تولید انواع دستگاه اکستروژنی یکی از خدماتی است که شرکت فروزان فام فجر ارائه می‌دهد. خط تولید اسنک مغزدار یکی از خدمات این شرکت است.

خط تولید اسنک مغز دار
خط تولید اسنک مغز دار

این خط تولید برای تولید انواع اسنک مغزدار و بدون مغز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این خط تولید انواع ذرت خرد شده ویا آرد ذرت وگندم به عنوان مواد اولیه همراه با افزودنی داخل میکسر مخلوط شده وتوسط کانوایر ماردون (Screw conveyor) به داخل فیدر اکسترودر و اکسترودر انتقال یافته و محصول پف کرده (Puffedd) و اکسترود شده با انواع اشکال مختلف به  همراه مغز تولید شده و توسط دستگاه شیپر به سایزهای مختلف وشکل‌های متفاوت برش می‌خورد. سپس توسط کانوایر تسمه‌ای به داخل خشک‌کن رفته و داخل خشک کن‌های سه لایه تا پنج لایه بسته به ظرفیت تولید خشک می‌شود.

تمامی خشک کن‌ها دارای بدنه استیل و بسته به نوع کارخانه از انرژی‌های مختلف مانند برقی، گازی یا بخار تغذیه می‌شود. محصول پس از خروج از خشک کن توسط کانوایر تسمه‌ای به داخل دستگاه دراژه (Coating-Flavoring) انتقال می‌یابد و طعم دهی با مواد مختلف (پنیر، فلفل، روغن، کنجد و ...) انجام گرفته و آماده بسته‌بندی می‌شود. علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های شرکت فروزان فام فجر با شماره‌های 04133299978_04133299961 تماس بگیرند.

تمامی دستگاه آلات تمام استیل و فول اتوماتیک بوده و دارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) است وکار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی و هفت سال خدمات پس از فروش هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروزان فام فجر

شرکت فروزان فام فجر در سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت آقای دکتر محمد حسن پورآقا در بخش بازرگانی با واردات انواع دستگاه آلات مواد غذایی از کشور چین ،تایوان ،هند وترکیه آغاز نمود .این شرکت دفتر فروش امریچی AMC و سان پرینگ SunPring چین در بخش ماشین آلات تولید مواد غذایی،دستگاه آلات انواع مواد غذایی و اکسترودرهای دو ماردون و اکسترودرهای تک ماردون ، انواع خشک کن ها و ماشین آلات تولید غذای حیوانات و طیور در ایران بوده و فعالیت خود را در زمینه واردات انواع دیگر کالاها و راه اندازی انواع سیستمهای باز پرورش ماهی و سیستمهای بسته پرورش ماهی انجام می دهد.این شرکت با دارا بودن استانداردهای بین المللی 9001 ،14001 ، 18001، IMS و ایزو 10006 (سیستم کنترل پروژه ورضایت مندی مشتری) امید دارد که با خدمت به بخش تولید در ایران گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی ، افزایش و توسعه تجارت، و پیشرفت ایران اسلامی بردارد.

اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]